Ah ik heb geen Facebook enzo……mooie kwaliteit?
Oef dat is mooi joh
Heel mooi. Waar komt ie aan?
Insta : Combat_straps aka Aaron Bespoke, hij noemt het halflarge scale French patina.
Prachtig.
Erg fraai… Volgens mij ook één van de weinige GS modellen die niet wakker zal liggen van een beetje patina.
Ik speel al langer met de gedachte om weer terug te gaan naar een three piece collection. Spring drive, Quartz en ?.. voor de laatste optie heb ik nog geen concrete invulling. Ik vind de meeste GS automaten te dik en ik hoef niet persé een duiker in mijn collectie. Ik houd niet eens van zwemmen, laat staan duiken. Iemand leuke suggesties?
Er uit
Er in
Blijver
Deze blijf ik wel echt heel mooi vinden. Wat was hier de ref.nr ook alweer van?
Dat is de SBGV245
Als het GS moet zijn en je wilt persé een trio, dan moet het wel 9R/9F/9S zijn. Mechanisch / automaat en GS is meestal inderdaad aan de dikke kant. Ik zou zeggen een SBGK005, maar dan heb je 2 keer dezelfde case.
Ofwel moet je je SBGV houden, de SBGW eruit en een SBGK005 met zijn schitterende blauwe Iwate plaat in de plaats. De prijs is helaas wel pittig, maar dan heb je wel een heel complementair trio
Ikzelf zou ooit als tweede GS een diver willen… na een poos sparen dat wel
Iets met meer kleur als variatie? Of een patroon/reliëf in de wijzerplaat.
Ik denk dat ik dat als uitgangspunt zou nemen.
Loop al een tijdje met het idee rond een SLGH011 oftewel Green Birch te kopen. Ik heb hem nog nooit in het echt gezien maar hij lijkt mij echt prachtig. Het prijskaartje is wel wat minder vriendelijk dus zal er iets voor moeten plaatsmaken. Ik denk dat de Rolex Explorer en/of Zenith Defy dan op de nominatie staan om opgeofferd te worden.
Goed idee. Ik draag mijn SBGA231 vaak. Maar ookal is het een duikhorloge, het blijft een super mooi afgewerkte GS. Dus een gooi en smijt horloge wordt het nooit voor me. Daar heb ik mijn Casio F-91W voor.