Laat je Grand Seiko zien VII

Nee, kan nog een paar dagen duren.

1 like

Mijn SBGN ligt momenteel bij een forumlid voor een nieuwe batterij.

15 likes

Al hoewel je niet veel mechanisch ziet blijft het toch een mooi uurwerk zo!

3 likes

Kwam ik tegen, 10 japanse begrippen. Er staan een paar hier bekende bij: https://twitter.com/tessardavis/status/1585595021281173504?s=21&t=QZ82fQT1sRKD8OXWOlzVrA

1 like

Nou, vooruit dan maar

16 likes

Slecht licht binnen maar toch genieten. De lugs vallen perfect op mijn pols en 39mm is top voor een sportief horloge.

22 likes

Je was me net een dag voor. :slight_smile:

Gefeliciteerd!

1 like

14 likes

14 likes

Vanochtend weer zitten pielen met andere banden voor de SBGA. Ondanks dat ik zelf roeptoeter dat de lugs te laag zitten vind ik dit wel geslaagd. De kleur van de band zou wat mij betreft zwart moeten zijn.

25 likes

Ziet er nu al geslaagd uit. Ik denk eigenlijk dat zwart te saai gaat worden.

3 likes

Dat doet mijn hoop weer stijgen dat een “gewone” lederen struisvogelband ook gewoon kan.
Ipv een aangepaste €450 band bij dangerous9straps.

1 like

Niet mis! De band moet vooral dik genoeg zijn, dan komt het goed :blush:

Ik was eigenlijk van het idee dat de SBGX261 mijn ideale “one watch collection” is, maar deze is nog beter :ok_hand:

3 likes

Dan denk ik dat ik een maatje van mij aan het werk ga zetten met wat struisvogel leer!! :pray:

Vraag hem van wat extra leer boven de springbar te steken. Zo zit je springbar wat dieper in je band, dat zal mooier ogen denk ik :blush:

1 like

Ja idd, dat gaat ie doen. Mooi leer hebben we uitgekozen ook

2 likes

Als je zoiets zegt hoort daar een foto bij als voorbeeld :wink:

1 like

4 likes

Zeker gaaf, voor mij zou de onderste de voorkeur hebben.
Ben benieuwd naar het resultaat.

Hier nog een tip voor custom straps. https://www.facebook.com/strapleatherhandmade
Net een bruine kroko binnen voor mijn SBGF029 die binnen 10 dagen op de mat lag. Redelijk qua kosten (€70 incl). Alle smaken qua leersoorten beschikbaar.

1 like