Klinkt goed! Met nog iets van zwart/bruin birch motief op de wijzerplaat, die zou ik ook wel lusten.
Die GMT blijft een topper!
Klinkt goed! Met nog iets van zwart/bruin birch motief op de wijzerplaat, die zou ik ook wel lusten.
Die GMT blijft een topper!
Schitterend blauw, blijft een prachtstuk!
Hoe breed is die tussen de lugs? Ik vind de 62GS kast schitterend, maar ik kan niet wennen aan die 21mm endlink.
Deze is 20mm.
Ik had hem op een typische GS 19mm geschat. Het lijkt me meer te kloppen alleszins
Gaaf. Nu ga ik hopen op een paar nauwelijks gedragen SBGD201 op de tweedehands markt omdat ze van hun non-custom horloge af willen. Tegen 90% korting tov list, dat dan wel hoop ik.
Ben even een polletje gestart in het daarvoor bestemde topic: SBGY013 Omiwatari of SBGY027 Karesansui? Puur op basis van uiterlijk en niet op basis van de metalen band van de 13, de LE status van de 27, of - horror - geld/investeringswaarde etc.
mooi he
We doen dat OCD geneuzel maar even in dit topic haha.
Hoewel ze op het eerste oog op elkaar lijken, zit er volgens mij wel een verschil in kastvorm: zie bijvoorbeeld de kroon die bij de 027 wat meer verscholen lijkt te zijn.
En met dit soort vergrotingen lijkt de 13 minuten index wel scheef geprint te zijn
Qua motief zou voor mij de 013 het zijn denk ik.
Ja, wel geinig denk ik. 🫣
Misschien iemand anders blij mee maken.
Ik heb er al eentje
Als de wijzerplaat van de 013 even glimmend is als van de 007, dan haak ik af. Ik vind de matte wijzerplaat van bv een SBGA415 een stuk mooier. Die 027 ziet er eigenlijk wel prachtig uit, bij nader inzien!
it’s a ‘looker’
Bijna leeg na 72 uur, running on empty, en toch nog tot op de seconde gelijklopend. Gewoon weer omdoen en gaan! Een van de mooie punten van spring drive:
Ik bel hem even om te vragen hoe laat het is
Dank je voor de tip, ik verwijder de foto
en al aangekomen??