Knap gemaakt uurwerk zeg ik dan.
Damn. Toch eens laten afstellen dan
Super goed. Maar wat doe je dan met zomer en wintertijd? Laat je de 24u staan en verstel je alleen de urenwijzer een uurtje?
De GMT wijzer is mijn home-time (Bangkok) en afhankelijk van waar ik ben kan de uurwijzer verzet worden naar local-time zonder het uurwerk te hacken.
maw een true GMT toch?
Inderdaad!
Heb je in Bangkok geen zomer- en wintertijd dan?
Nope…
Mijn snowflake liep ongeveer 10 seconden voor bij het omschakelen naar wintertijd.
Prachtig horloge, als ik het geld had liggen…
Dat heb ik helaas meer gehoord de afgelopen tijd
Ik vraag me wel bij meer Grand Seiko’s in het blauwe deel af waarom ze niet verkocht raken. We mogen het niet hebben over specifieke te koop staande horloges. Maar anders zou ik een polletje maken: ‘van welke GS in het blauwe snap jij het minst dat die nog niet verkocht is’…
Is het de eindeloze stroom ‘limiteds’ waardoor iedereen een koopstop heeft? Einde jaar? Black friday anticipatie? Lege geldpot? Reeds teveel horloges?
Geen geld of eerst een andere horloge verkopen omdat er geen geld is.
@theinvisibleman Heb jij toevallig de 3 Thailand LEs van dit najaar in het echt gezien? Ik kom nog steeds geen foto’s tegen online. Toen ik in september in de GS boutique in Bangkok was, lagen ze schijnbaar in Central Pinklao. Een tocht daar naartoe werd mij toen echt wat te gek op een vakantiedag…
@Kind_of_Blue helaas helaas, was een paar weken geleden in de nieuwe, veeeeel grotere Boutique (paar winkels naast de oude) maar ze hadden ze niet en verwachtten ze ook niet meer…
Grand Seiko verkopen is sowieso wat hit or miss. Een SBGN GMT verkocht bij mij altijd vlot, maar al de rest… En GS kandidaat kopers verwachten vaak een 100% mint stuk tegen een lage prijs, vanaf als er draagsporen zijn is’t echt aanmodderen.
En de onzekere tijden misschien? Mensen die liever wat meer aan de kant houden?
Prachtig!
Heeft volgens mij niet zoveel met grand seiko te maken, ivm aantallen mag ik hier dit jaar niks meer plaatsen maar op mp is het ook een erg slechte tijd.
Ik ben wel wat gewend maar zoals het nu gaat met constant onrealitische voorstellen gaat de lol eraf.
Ofdan heb je een deal en wordt achteraf ff gevraagt of je het horloge goed verpakt de volgende dag even 60km af kan komen geven .