Noem dat maar poor.
Ik zou graag een derde GS aan mān verzameling toevoegen, en heb daarom drie horloges te koop gezet op Chrono24 (mijn trustlevel laat het plaatsen van berichten in de blauwe rubriek niet toe). Op ƩƩn horloge heb ik na enige onderhandeling een bod geaccepteerd. Daarna heb ik niets meer van die belangstellende gehoord, dus het is niet alleen kommer en kwel op Marktplaats of in de blauwe rubriek.
De blauwe is ook mooi maar ben voor de zwarte gegaan
Zijn gewoon allebei hardstikke mooi. Het gekke is, hoe meer ik 'm draag, hoe meer ik 'm waardeer.
Excellent!
Wat @illewoare zegt is zeker waar.
De ultieme afwerking is juist een belangrijk punt waardoor men voor Grand Seiko kiest. En bij een pre-owned is er altijd wel een dingetje wat ervoor zorgt dat juist dat aspect verloren gaat.
Wat bij andere merken soms positief gezien wordt als zijnde āgeleefdā wordt dat bij Grand Seiko veelal als āafgeleefdā ervaren.
Daarbij komt nog dat er slechts een paar modellen zijn waarvan je met zekerheid kan zeggen dat je er bijna niet op afschrijft.
Kun je daar wat meer fotoās van posten? Ik zit te twijfelen om ook een 259 te kopen. Gefeliciteerd!
Yup. Broertje dood aan.
Gefeliciteerd. Daās toch ook een SBGP011?
Ook daar zou ik graag fotoās van zien. Ik twijfel namelijk tussen de SBGX259 en de 331.
En double logo versies blijven volgens mij ook langer te koop staan. Daar zijn alleen ik en @anon6060116EV fan van volgens mij Maar ik doe graag een smerig bod op een SBGD001 als iemand er van eentje af wil!
Nee hoor, daar geef ik ook de voorkeur aan.
Zeker niet!!!
Met zijn vieren een SBGD001 kopen dan?
Haha, alles in perspectief! Helaas tot nu toe wel vertraagdā¦
Will do, je bent altijd welkom tegen die tijd om het i.r.l. te bekijken
Ik zal er morgen met wat licht een paar proberen te maken. Worden niet zo mooi als deze fotoās
Die SBGH001 die nu te koop staat is toch ook echt een koopje.
Thnx , het is zān voorganger sbgv223
Ahhhhhhh⦠De nipt oudere tweelingbroer. Jij hebt nog quickset op de datum, maar geen onafhankelijke uurwijzer? En is die plaat ook bruin met sunburst, of is het pianolak-zwart? Hoe dan ook mooi horloge.
Ik heb ook wel wat leuk spul om mee te nemen, daās een deal als je niet in Maastricht zit, zeg maar.
Klopt, ik vind het oudere uurwerk eigelijk ook wel prettig ⦠hoef ik niet bij na te denken als ik keer de datum of (winter/zomertijd) wil verstellen.
Het is de zwarte uitvoering
Grappig, ik vind het nieuwe juist ook fijn, omdat de datum gewoon voor- en achteruit rolt wanneer je de uurwijzer heen en weer draait. Evengoed, ik heb ook jarenlang een 9F82 gehad in plaats van deze 9F85, en een quickset date is ook fijn, dus het voelt een beetje als potato potato.