Gefeliciteerd met deze aankoop. Blij dat jij hem kocht, ik haak definitief af vanwege de niet verstelbare band.
Tot zover mijn GS avontuur, dat was van korte duur
Thnx , je weet niet wat je mist
Gelukkig zie je fijn afstelling steeds meer … ik vind het een voordeel als het op een band zit maar het is geen dealbreaker …
Dit
is
Goed om te weten Draagt iedereen z’n GS dan zó voorzichtig dat er nooit een plekje, haaltje of veegje in komt?
Wat moet ik met deze doen dan? In de Amstel keilen?
Ik heb voorlopig enkel een SBGJ219 (elegance collectie) en die draag ik wel voorzichtiger dan bv mijn BB58. Maar uiteindelijk zijn draagsporen onvermijdelijk. Ik ben niet van plan die te verkopen en mijn eigen krasjes verdraag ik beter
Als hij lang genoeg te koop staat doe ik je wel een lowballbod
Wat geduld hebben, er zal zich wel iemand aandienen. Ofwel op Chrono24 aanbieden, die SBGV’s zijn internationaal gegeerder dan hier denk ik.
Voor mij echt wel een ding…Ik train, zwem, festival en klus met elk horloge wat ik om heb. Plus een pols die tussen de pak m beet 14 en 23 cm zwabbert
En staal only, dus GS valt zo goed als af.
Zwart, liefst quartz, geen duiker, stalen verstelbare band…de zoektocht gaat door maar de vijver is voor mij héél klein geworden.
Alleen is de 85 wel iets dikker dan de 82 toch?
Nee man. Ik draag mijn GS gewoon als het sporthorloge wat het is, warts and all. Daarom koop ik tegenwoordig GS die het gewoon goed doet met wabi-sabi.
Ik heb een broertje dood aan gasten die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Die verwachten dat je 40% afschrijving op een horloge pakt en vervolgens gaan zitten zeiken dat er een swirl is, of een krasje. En dan ook nog durven roepen dat je ze tegemoet moet komen voor de eer.
Niet in mijn beleving. M’n SBGV239 was 10,nogwat mm dik, m’n SBGP011 is van hetzelfde laken een pak.
Ik beg to differ, maar dat schijnt een smaakzaak te zijn.
Die van mij heeft wel meer dan een swirl
Maar dat maakt mij niet uit, hoef er daarom ook niet zo op te letten en kan je juist genieten.
OHNEE! Geef hem maar voor de helft dan. I like it. Dit is leven met je horloge.
Yeesh, het forum heeft toch ook inmiddels wat pittige heren geproduceerd
Ik ga het avontuur aan, de advertentie staat in de wacht. ‘Goedkoopste op het net’
Omdat ik m’n Datron advertentie 10x geupt heb, krijg je een eurootje korting vandaag maar alleen vandaag!
Bedankt voor het sympathieke aanbod en vooral veel succes met de verkoop!
Met pijn in mijn hart, de vraagprijs is €25000, accepteer ik jouw bod om je tegemoet te komen voor de eer
Een horloge zoals het hoort als je hem vaak om hebt. De cleane wijzerplaat komt wel goed tot zn recht zo
Ik kom eraan met een two-tone Citizen chrono quartz uit de jaren 90 met een pusher die kwijt is, een Lorus LE (ook quartz) en een Moonswatch tribute. De rest komen we wel uit
Iedereen moet hem dragen zoals hij wil. Maar het doet me toch wat pijn om te zien. Want volgens mij heeft @Haaren deze van mij overgenomen. Destijds als nieuw dacht ik. En nu best gebruikt zo te zien. Nou ja, er is van genoten denk ik dan maar! Maar de optie om hem ooit terug te kopen is er niet.
319
Ander kleur bandje.
Fraai!
Klopt, het is de SGBX319. Kijk even naar mijn foto’s van vanmorgen voor het verschil met de SBGW231.