Goedemorgen, zie weer veel moois voorbij komen
Gmt automatic is zeker mooi
Het is een seiko:ok_hand:
De SBGP017 in het wild?
Dit lijkt mij een prima dagbesteding
yes!
Allebei heel erg mooi!!
Is die overdag minder blauw dan dat de foto’s doen vermoeden?
Ik kan je gerust stellen, ik heb hem niet van jou dus de terugkoop optie zou nog kunnen bestaan
Ik heb overigens niet alle beschadigingen zelf aangebracht, het is er ook niet minder op geworden. Heb deze foto’s ook expres met kunstlicht gemaakt zodat het extra opvalt, ik denk dat met een polijst beurt van gs hier in nl al een hele andere aanzicht zal zijn. Dat zullen we zien wanneer er een beurt nodig is, eerder is niet nodig omdat ik mij er niet aan stoor.
Hij wordt een beetje meer blauw onder bepaalde hoeken…
Onder heel fel kunstlicht is hij soms eerder zilver
Ik heb een vrij intensief gebruikte SBGA211 Snowflake gekocht. Heerlijk: bij een krasje of andere kleine beschadiging vraag ik me nooit af dat al zo was of dat ik onvoorzichtig ben geweest.
Een professionele fotograaf vertelde me ooit dat je amateurs herkent aan camera’s en lenzen die er als nieuw uitzien. Dat spul is net als horloges bedoeld om te worden gebruikt….
Bezit is het einde van de begeerte (of zoiets)
Het wachten duurt lang maar het einde is bijna in zicht
Je hebt gelijk. Ik moest ver terugzoeken, maar ik heb gevonden aan wie ik hem heb verkocht, en dat was jij inderdaad niet
Hoe dun is hij? Ziet er super elegant uit
38.0mm 縦 42.6mm 厚さ 10.4mm
Ik heb het horloge nog niet in mijn handen gehad, alleen op plaatjes gezien. Ik denk dat je gelijk hebt, erg elegant