Laat je Grand Seiko zien VII

15 likes

Klopt, ik zal nog een jong veulen zijn.

1 like

13 likes

Ik dacht weer aan de SBGW231 die ik op een beads of rice band had. Ik vond dat een top combinatie. Maar ik vind de SBGW253 die ik nu heb weer veel topperder dan de SBGW231. En nu vroeg ik me af, zou die ook op een BoR band kunnen? Hij is 38mm, maar wie weet wie ik bij Seiko NL moet hebben om er achter te komen of er een BoR band op past?

Ik weet bv dat @jehebtWATgekocht ooit zijn SBGY003 op een BoR band gehad heeft, en dat dat wat uitproberen en meerdere banden proberen vergde?

Zie bijvoorbeeld deze post van een SBGY003 op BoR, zo eentje had @vierport er ook ooit een te koop. Maar ik zou er eentje op mijn SBGW253 willen passen:

7 likes

Ik had mijn sbgw253 ook op een bor band :slight_smile: dat is wel een andere dan van de sbgy, type nr is d1z8ab. Kan je beter bij de Seiko boutique in Amsterdam bestellen!

Ziet er zo uit trouwens, niet mijn foto

5 likes

Had jij ooit een 253? Ik denk dat je jouw 235 bedoelt?

Dit is de 235:

En dit de 253:

2 likes

Oeh dat ziet er trouwens erg goed uit. Maar het typenummer dat je geeft zie ik bij Sakura Watches op een 235 staan ipv een 253. Maar ik ga nav je plaatje eens op onderzoek uit!

Ik heb ze beiden gehad

2 likes

Ik heb contact gehad via Instagram en hij zegt dat hij de 235 bracelet op de 253 heeft weten te zetten. Vreemd, want de ene is 37mm en de ander 38mm diameter, maar wel met dezelfde lugbreedte van 19mm. Dus dan maar weer eens op zoek naar die d1z8ab bracelet.

1 like

Poe hé, dat is inderdaad wel een stunner zo! :heart_eyes:

Toch een beetje zo een look. Kan @amusicar wel hebben :slight_smile: zes knoopjes open van je overhemd is dan wel weer voor eigen risico.

4 likes

Niks meer aan doen, prachtig horloge.

1 like

Met patroon in de wijzerplaat. :smiley:

Ah, dit is trouwens wel de Skywalker variant, met lightsaber index.

16 likes

Da’s pas écht een limited edition
:joy:

1 like

Ik gooi de Kirazuri er nog maar eens in.

26 likes

Puur uit nieuwsgierigheid en verleiding moest de sbgx259 open…

21 likes

mijn eerste post hier, deze van @daffie overgenomen. Wat een gepiel om een schakel te verwijderen, toch gelukt. Erg blij met deze quarz topper.

37 likes

Prachtige aanwinst! Gefeliciteerd :tada:

Hahaha, zó herkenbaar. Ook met aan weerszijde een kruimel-schroefje misschien?