Laat je Grand Seiko zien VII

Wat een bizar mooi horloge. Ken deze helemaal niet

1 like

Is de Sbge271 gmt springdrive

1 like

USA only?

:ok_hand: prachtig!

1 like

Nee is geen limited of iets voor zover ik weet.

Voor mij een onbekend model. Heel mooi en apart. Welk nummer is dit?

Sbge271 is het ze hebben 4 verschillende seizoen modellen deze is van afgelopen jaar.

1 like

Mijn SBGX097 geeft aan dat de batterij bijna leeg is, kan ik deze gewoon eender waar binnen doen. Of moet dit bij een GS dealer? :slightly_smiling_face:

Deze is wel heel vet :+1: :+1:

Ik heb het gewoon bij een erkend horlogemaker laten doen, het is een hele simpele handeling die je haast nog zelf kan doen (met de juiste spullen).

Als het horloge een aantal jaar oud is, misschien verstandig om de pakkingen te laten controleren voor de waterdichtheid.

2 likes

19 likes

Mooie reflectie in de bezel aan de onderkant.

1 like

25 likes

Ben benieuwd naar de lume, ziet er cool uit :+1:

De lume is vet! :heart_eyes:

Nu heb ik best lang na zitten denken over die uitspraak, en als jazz-man durf ik niet met droge ogen te zeggen dat goeie muziek iets met perfectie te maken heeft. Ik durf ook niet te zeggen dat het niet zo is. Hmmm. Het blijft een mooie unieke GS.

Ik had er goed geld voor over om op mijn 9F85 een display caseback te hebben. Je zegt rare dingen.

Nee. Dat begint bij de wijzers en eindigt bij het pauper-uurwerk. Die KS horloges zijn zelfs niet in dezelfde klasse als vintage KS of de limited van twee jaar terug.

Ze blijven wel leuk hoor, maar zijn absoluut een lagere graad van productie.

3 likes

30 likes

Supergaaf!

1 like

Ik vind hem bijna perfect, enkel een donker datumvenster had hem mijn inszins nog knapper gemaakt. Los ervan zeer knap ding.

2 likes

Misschien, maar voor de wat beginnende ‘aftakeling’ van het oog is wit dan weer beter :wink:

1 like