Onbegrijpelijk dat ze slechts 22 stuks van dit model hebben gemaakt. Dit is zo’n GS topper waar de polijst heren/dames helemaal op los zijn gegaan. De wijzers net wat strakker/dunner en de indices lijken wel edelmetaal.
Des te leuker als je zelf eentje hebt!
Sommige vinden het uurwerk niet heel mooi, maar ik vind het apart op een goede manier en helemaal GS. Het is echt een prachtstuk met die wijzerplaat, die geblauwde secondenwijzer erover maakt het af!
Zowel wijzers als indices zijn op de Omiwatari hetzelfde, toch? Dat is toch een beetje de ‘next best’ na deze geweldige LE voor mij.
Die onderste power reserve-meter is echt supermooi, net als de bevels in het uurwerk, maar die matte afwerking zo’n groot oppervlak van de rest van het uurwerk ziet er wat mij betreft niet beter uit. Al kan dat in het echt een andere indruk maken natuurlijk.
Super mooi horloge. Begin al die limited horloges van GS wel een beetje beu te worden. Maak gewoon alles over de hele wereld beschikbaar en fix een kleine duiker en betere banden
Die blichtblauwe GMT wijzer! Supermooi!
Ja vind ik ook. In het echt nog mooier want met een foto is het moeilijk te zien. dank je wel
Ja. Deze limited is enkel een andere wijzerplaat als ik het goed begrijp.
Ik zou ze graag eens naast elkaar willen leggen.
Met de sbgx maakte ik ook al de “fout” dat ik dacht dat het dezelfde batch was. Maar deze verschillen zelfs qua kastvorm.
Wouw.
Dit is wel echt op direct zonlicht normaal veel minder zichtbaar als dit hahaha wel nice want dit horloge laat zich niet makkelijk vastleggen.
Oh ja dat is waar ook. Kan me nu herinneren dat je dit eerder al opmerkte. Gebaseerd op plaatjes van de Omiwatari zijn die lugs (het verschil dat hier opvalt) gelijk aan die van de SBGX.
Knaller!!
Thanks!
Super mooi !
Erg mooi met die zwarte plaat echt gaaf.