Ja dat zijn allemaal prachtige Grand Seiko’s. Van 50k of meer
Maar het gaat niks worden. Want op mijn vraag aan hen wat “exterior finished in our shop” betekende, en of ze hem gepolijst hadden, kreeg ik als antwoord: “exterior finished in our shop”.
A new WAKO limited edition of 50 pcs. This time in Evolution 9 collection. SLGH015. With the 9SA5 high beat drive.
At the 9 o’clock marker there is a hidden (transparent) printing with characters „90TH”, which is to commemorate the 90th anniversary of the clock tower on Wako building in Ginza, Tokyo (seat of Seiko and their flagship GS store).
Dit is qua looks de opvolger van die knaller die @anon6060116EV heeft gekocht. Alleen zijn er van die van Hornet 3x zoveel en zal deze 3x zo duur zijn.
Zeker. Maar in de praktijk zie ik dat meestal niet, ogen worden wat minder. En ik denk dat ik in een less is more fase ben verzeild geraakt.
Mijn SBGR309 is al vrij basic, maar als ik de keuze had gehad was de datum eraf gebleven.
Die eerste was wel uit een magische serie. Alledrie echt prachtig. En geen wonder dat de whirpool blauwe zo’n vlucht heeft genomen. Dat was de enige die nog wat bereikbaar was. Maar de gouden en platina versie zijn eigenlijk nog mooier. Vorig jaar lag er nog een gouden te koop in Denemarken.