Laat je Grand Seiko zien VII

Ja dat zijn allemaal prachtige Grand Seiko’s. Van 50k of meer :slight_smile:

Maar het gaat niks worden. Want op mijn vraag aan hen wat “exterior finished in our shop” betekende, en of ze hem gepolijst hadden, kreeg ik als antwoord: “exterior finished in our shop”.

Nee, dat wordt hem dan niet.

1 like

De horror…

1 like

Ik denk van niet. Deze wijzerplaat trekt echt de aandacht. Meer dan een champagnedial dus deze dial/kast combinatie vind ik echt perfect.

Dit horloge mag zo afgeleverd worden. Neem ik graag een dagje vrij om zeker het pakketje te kunnen aannemen.

1 like

A new WAKO limited edition of 50 pcs. This time in Evolution 9 collection. SLGH015. With the 9SA5 high beat drive.

At the 9 o’clock marker there is a hidden (transparent) printing with characters „90TH”, which is to commemorate the 90th anniversary of the clock tower on Wako building in Ginza, Tokyo (seat of Seiko and their flagship GS store).

13 likes

Dit is qua looks de opvolger van die knaller die @anon6060116EV heeft gekocht. Alleen zijn er van die van Hornet 3x zoveel en zal deze 3x zo duur zijn.

Mijn mening: waanzinnig mooi.

1 like

Die wijzerplaat is magisch.
En de blauw stalen en witte gmt met deze plaat zou ik 10x verkiezen ( ondanks premium prijs) boven de sbga107

23 likes

Potdilmes wat mooi.

1 like

Op andere foto’s oogt hij flink gelig.afbeelding

4 likes

Ja dat zijn de officiële GS images volgens mij, die zijn altijd tig keer lelijker dan de real deal :smile: Daarom poste ik maar de mooie echte foto.

Zeker. Maar in de praktijk zie ik dat meestal niet, ogen worden wat minder. En ik denk dat ik in een less is more fase ben verzeild geraakt.
Mijn SBGR309 is al vrij basic, maar als ik de keuze had gehad was de datum eraf gebleven.

14 likes

Die eerste was wel uit een magische serie. Alledrie echt prachtig. En geen wonder dat de whirpool blauwe zo’n vlucht heeft genomen. Dat was de enige die nog wat bereikbaar was. Maar de gouden en platina versie zijn eigenlijk nog mooier. Vorig jaar lag er nog een gouden te koop in Denemarken.

1 like

Met dit zonnetje is hij op zijn paasbest

15 likes

12 likes

Met de Japanner effe Chinees halen :joy:

18 likes

Pas maar op :joy:

1 like

Wat zijn dat links? Afhaalluikjes? Of is dat voor een happy end? Het ziet er uit als een bijzondere afhaalchinees.

1 like

Mooi wark… :sunny:

14 likes

Mag ik een babi pangang en fu yong hai met extra sambal to go en als voorgerecht neem ik een handjob. Zoiets?

3 likes

Haha. Ja Chinees met humol. (Oh wat een foute grap)
Net verbouwd en inderdaad met afhaal luikjes als interieur geintje.

1 like

20 likes