Laat je Grand Seiko zien VII

Absoluut! Erg blij met de GS!

3 likes

Zeer fraai, welk ref nr is dit?

Dank. Deze GS is qua pasvorm wel erg fijn, maar even wat langer om de pols hebben voor er uitspraken met grotere zekerheid gedaan worden. Overigens mis ik het issue met de forumnaam geloof ik.

1 like

Goed dat hij eindelijk van de markt is, ik werd alweer onrustig toen hij weer te koop kwam.
Prachtig stuk trouwens, dat subtiele blauw patroon met dat rood accent en die ster… 1 van de mooiste 9F’s die er te vinden is :+1: (samen met de SBGV011)

5 likes

Sbgy005.

1 like

Ik kon de verleiding de tweede keer ook niet weerstaan. De kastvorm, het uurwerk, het subtiele patroon in de plaat… en natuurlijk de befaamde GS afwerking. Dit is nu mijn 3e GS, maar qua pasvorm voor mijn pols veruit de beste.

6 likes

Prachtig horloge met top uurwerk. Met die ster en rode secondewijzer ook nog eens leuke details! Enjoy.

2 likes

Drie maal raden wat de bijnaam is van jouw mooie aanwinst :wink:

1 like

Haha ja die is wel toepasselijk.

1 like

19 likes

Een beater zal het voor mij nooit worden, maar zo’n dagje buiten klooien is perfect.

25 likes

29 likes

Nog even snel van het zonnetje genieten

27 likes

Sinds afgelopen donderdag mag ik hier ook meedoen🥳

Wat een uitvinding, dat titanium. Alsof je geen horloge omhebt, heerlijk!

31 likes

Ik hoorde dat hier 9F plaatjes gepost werden! Repost van een paar dagen geleden:

.

31 likes

:heart_eyes: niet gek voor een “Seiko” :wink:

2 likes

21 likes

Fantastische 1e GS :ok_hand:

@Jdb heerlijk Jorne :muscle:

3 likes

Helemal mee eens!

Voordat ik deze GS had was ik juist redelijk huiverig voor Titanium…
Bij andere merken kan het toch redelijk goedkoop aanvoelen of flink inleveren op verfijnde afwerking.
Maar GS heeft echt mijn mening 180 graden bijgesteld :facepunch:

Veel plezier ermee!
Je hebt een schitterende keuze gemaakt :ok_hand:

30 likes

Het is een hele mooie Seiko, maar het is echt een Seiko, met of zonder extra text op de wijzerplaat.
Op de sluiting wordt het bevestigd

4 likes