Mooi op band zo
Als je alles over GS al denkt te weten, laat je dan verbazen … 15 minuten leestijd (absolute aanrader )
Schitterende lofzang over een merk met passie voor horloge’s!
Zo, dat moest even gezegd
Bedankt voor het delen.
Algemene kennis toch?
Alles was al bekend? Ikzelf was echter nog niet bekend met “The Grammar of Design” en hoe Credor is ontstaan vanuit de Micro Artist Studio.
De Credor Eichi 1 en 2 en een aantal horloges met complicaties komen uit de micro artist studio. Maar Credor bestaat als submerk van Seiko al decennia.
Zoals hier mijn Credor Node spring drive. Wel mooi, maar geen micro artist werkje. Helaas.
Uurwerk ook zichtbaar?
Netjes afgewerkt uiteraard
Grand Seiko SBGA413
Als een merk door mijn hoofd spookt, dan moet ik er alles over gelezen hebben. Dus de grote lijnen ken ik ondertussen wel. Maar GS blijft verbazen, als je ziet hoeveel modellen en eigenaardigheden ze uitgebracht hebben doorheen de jaren. Prachtig merk
Dat is zeker en vast een buitenbeentje
Prachtig! Wist niet dat je ze ook zonder 24hr bezel kan krijgen.
Prachtig!
Zie ik daar een “6” met obesitas ?
Bij nadere inspectie valt op dat de band door iemand zelf onderhanden is genomen. Reeds besproken met Roy en we draaien de deal terug. Ps ik reken Roy niets aan in deze. Hij heeft 'm in consignatie verkocht en het was hem niet opgevallen. Absoluut geen probleem dus. Maar voor mij is het wel een showstopper. Enfin…jammer maar helaas.
Pff gaat lekker met jou deals de laatste tijd. Voortaan met afspreken in person en goed de tijd ervoor nemen
*met =maar
Klote TL degradatie. Ik kan niets meer editten
Nou idd…twee keer ongelukkig. Maar gelukkig allebei prima opgelost.