Super vet man.
Thanks
Ik weet niet wie Roy is, maar of je nu iets zelf verkoopt of in consignatie, zou je als handelaar zoiets niet moeten spotten? Of heb je het horloge zelf niet in huis in geval van consignatie? En gelden er dan andere regels?
Hij is echt mooi hè Ruben.
Absoluut, mijn zoons vonden dit het mooiste horloge uit mijn huidige collectie.
Wel echt leuk(trots) om te zien dat ze niet die vooringenomenheid hebben mbt prijs of merk.
Is ook echt mooi.
En zeker is het super dat je jongens niet dat plaatje in z’n hoofd hebben dat je bepaalde merken moet hebben om er bij te horen dat is heel goed.
Zie ik het nou fout of krijgt deze opeens heel veel polstijd? Top!
Nee hoor, niet meer dan anders. Deze wisselt zeer regelmatig met de Tudor. Zo’n 60-40 verhouding.
Het lijkt zo omdat ik “omwille van de exclusiviteit” hem niet zo vaak post. En ik vind soms het licht niet goed genoeg om deze op een foto recht te doen.
Overigens natuurlijk het probleem van GS en foto’s. Maar deze komt op de foto heel snel eruit als zo’n “standaard” en goedkoop Seikootje. Vlak, saai, omdat op de foto’s de bling ontbreekt.
Mooi dat die de concurrentie aankan. Ik zit ook eens te kijken in de hoek van tudor. De afleesbaarheid van de wijzers is bij T toch wel erg lekker
Dit soort pareltjes komen maar zelden te koop
Sbgk011. Platinum. Gelimiteerde oplage van 10 stuks. Juwelier in Knokke en op te halen voor 49.500 euro
Om eerlijk te zijn vind ik het patroon op de wijzerplaat in combinatie met de subdials er niet lekker uitkomen…
Wel mooi dat je hem in het echt hebt kunnen zien!
Afgezien van de voor mij veel te hoge prijs, ben ik geen fan fan deze compositie.
Hahaha. Ben het eens met jullie hoor.
De uitlijning van de power reserve meter zou me mateloos storen.
Dit moeten Parijse straatstenen voorstellen toch? Bijzonder!
Zoveel ruimte en dan weten ze het nog te presteren dat de indexen korter zijn dan de rest
Zelfs voor €1000 liet ik hem overgaan
Goed gezien. Dat valt me nu pas op. De index van de 3 en de 9 wijken inderdaad af van de rest. Met name de drie lijkt wel gemaakt zodat het past🤷♂️
Edit: zie dat de mijne dat ook heeft, maar door het ontbreken van de Parijse straatkeien valt het hier minder op:
Wat is die mooi he , kan hem alleen even niet om de pols slingeren ligt te rusten in de kluis. Maar het is echt een beauty
In december nog gepast in de Vendôme boutique. Kon hem gewoon meenemen voor 38k.
Uitgekomen in 2020. Je zou denken dat het sneller verkocht geraakt. Niet dus.
Edit: is nog altijd beschikbaar daar.