Laat je Grand Seiko zien VII

:+1: nice

1 like

Gewoonweg schitterend

1 like

Prachtig !! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Ik snap dat mensen gemakkelijker enthousiast worden van de ‘roze’ versie, maar ik vind dit misschien nog wel een meer indrukwekkende combinatie. Ik ken ze echter beide alleen van de foto’s.

1 like

Prachtig Jasper! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

29 likes

Heel mooi, gefeliciteerd!

1 like

Nee dat is een obezestas.

1 like

Bedankt mannen!

Titanium is inderdaad ongezien comfortabel, ik heb vroeger nog een Snowflake gepast, maar nooit langer dan 2 minuten gedragen. Goedkoop voelt het zeker niet vind ik :slight_smile:

3 likes

De roze heb ik ook nog nooit gezien. Ik denk dat die een stuk meer blinkt, deze is echt monotoon grijs. Dit is meer mijn stijl, te gepolijst vind ik wat te opzichtig. Smaak natuurlijk!
De geblauwde secondenwijzer is ook een mooi accent, alleen het dopje op de wijzeras mis ik wel :innocent:

3 likes

Met het mooie weer is dit een perfecte compagnon! :+1:

1 like

Hatsee, gewoon omdat dit het meest gemoedelijke topic is op HF voor de stille genieters.

36 likes

Echt super fraai! Die van @breakie vond ik “live” ook al boven verwachting.

2 likes

Gefeliciteerd! Prachtige GS dit! Titanium is inderdaad heerlijk om te dragen. Ik moet de Snowflake maar weer eens wakker maken…

1 like

Dat heeft mij over de rand geduwd hier… een keer gepast was ie niet meer uit mijn hoofd te krijgen! :innocent:

Dank! Met dit warme weer is zo’n licht horloge echt een zegen. Een frisse snowflake in het lentezonnetje lijkt me een perfecte combi :ok_hand::wink:

4 likes

Nav opmerkingen over het mooie blauw van je GMT moest ik even zoeken en ik was niet teleurgesteld. Holy f*ck, die is echt heel mooi!

1 like

Thanks :pray:

Ik ga er geen woorden aan vuil maken.

Meer dan :ok_hand: :wink:

1 like

21 likes

13 likes