Laat je Grand Seiko zien VII

Grand Seiko SBGH267 - 20th anniversary - aka the Whirlpool

28 likes

Denk ook eens hieraan

10 likes

:point_up:

Briljante allrounder en go-to reishorloge, idd een absolute aanrader!

14 likes

Toppertje inderdaad!

14 likes

O jee, de helft van m’n Grand Seiko collectie verkocht :shushing_face:
Voorlopig moet ik het met deze doen.

19 likes

Sbgn005 gekocht :slight_smile: dank voor de tip

7 likes

Zo naar Jaap voor hopelijk mijn volgende GS!

Alleen even kiezen…

Wie helpt?

• SGBA283
  • SBGA373

0 stemmers

1 like

Oef das een moeilijke. De 44GS draagt een stuk groter en is glimmender, maar ik kan ‘m meer en meer appreciëren. Als het je enige GS is, dan de allrounder 283, anders de 373 :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Mooie keuze! De blauwe sunburst is ongeëvenaard in die prijsklasse, hij draagt compact en je krijgt veel GS voor je geld :+1:

1 like

Goeie keus! Ga je geen spijt van krijgen. Mooie maat, draagt super, lekker dun, afwerking is subliem!

13 likes

Haha oeps het was nog vroeg, bedoelde de 003. Heb al iets met een mooie blauwe plaat dus dit leek me een mooie aanvulling.

13 likes

Heb eerder de blauwe 44GS springdrive gehad en inderdaad, wel wat shiny. Ik zoek meer allround / draagbaar dus denk de 283 de beste keus. Ga t zo zien. :+1:t2:

2 likes

Ik vind de kastvorm van de 283 echt mooier en slanker. De 44GS is mij wat té.

2 likes

Hah, ook mooi natuurlijk! Bij de 003 is’t dan weer leuk dat de datum ook zwart is :+1:

2 likes

Ik vind de 283 beter bij jou passen.

1 like

Wederom top ontvangen door @SuperC

En het is geworden…… :drum:

Toch de keuze voor de 283. Voor mij draagbaarder en wat minder glimmende kast dus meer aandacht voor de schitterende champagne wijzerplaat :heart_eyes:!

29 likes

In mijn ogen toch de knappere omdat het datumveld de juiste kleur heeft ;-). Maar over smaak valt niet te twisten @ blzuwe eigenaars.

1 like

Prachtig! Congrats. :ok_hand:

1 like

Bedankt polszwager! :joy:

1 like

:laughing: Enjoy!

1 like