Ik vond t niks…
Daarom ook mijn twijfel of ik überhaupt de band wil demonteren voor een leren bandje (20mm ook alleen op voorraad hier).
De kast kan het wel hebben
Hi GS bezitters,
Wat raden jullie aan voor max 2200 euro budget binnen GS. Voorkeur 2dehands, zeer goede staat. Geen specifieke voorkeur voor uurwerk. Formaat max 40mm, voorkeur iets kleiner.
44GS kast is helaas niet mijn ding.
Heb een sbgx gehad waar ik soms nog wel eens spijt van de verkoop heb.
Budget hoeft zeker niet op!
Met jouw budget kom je vooral bij de SBGX uit. De 261 blijf ik een leuke allrounder vinden, de champagne valt bij velen ook in de smaak. Dan heb je de SBGP’s (009,011 enz), dus de nieuwe 40mm quartz met apart instelbare urenwijzer.
Ik vind persoonlijk de SBGN003/005 ook echt een aanrader. Draagt compact met zijn 39mm en korte lugs, kleiner dan de 40mm quartz. Heel leuk en vol detail, alleen blijven ze bij mij nooit hangen… ik heb niet zo graag lume op die mooie GS wijzers Helaas worden die ook nipt voor 2200.
Of een vorige generatie GS quartz, maar in heel goeie staat is alweer wat anders…
Veel succes met de zoektocht!
Godsamme wat een beest
Die kast en die plaat tesamen zijn echt een droomcombi inderdaad!
Ik heb ook een lederen band geprobeerd op de winter, maar ook dat was niet wat het zou moeten zijn …
Dat
Dat snap ik. Heb zelf een sbgx263 en vind het echt een geweldig horloge. Je zit met elke sbgx goed.
Mooie combi hoor die onderste
Zeker mooi! Moet het budget vasthouden want ergens is genoeg genoeg. Maar dit is idd een prachtig model.