Laat je Grand Seiko zien VII

Die is pas cool! :sunglasses:

1 like

Heel mooi die gouden wijzers en markers! :star_struck:

1 like

Lekker hoor :ok_hand:t2:

1 like

Wat is dat erg zeg, nee joh mooi duo. Die grijze dial is echt wel mooi :ok_hand: :+1:.

Snap alleen je eerdere bericht niet, dat koper dacht dat die in de stickers zou zitten. Bij verkoop zeg je dan toch gewoon mint maar niet in de stickers?

1 like

Beter! Ik vond de 293 sowieso een stuk aantrekkelijker.

Mooie set die elkaar goed aanvult.

1 like

De koper had bij het inspecteren een paar minieme putjes gevonden die mij niet opgevallen waren en die ik dus niet vermeld had. Dus vond hij de staat niet zoals beschreven. Hij had mij dus een SBGM221 ingeruild die nieuw uit de stickers was. Verkeerde verwachtingen dus. Maar achteraf ben ik er blij om dus :grinning_face_with_smiling_eyes:

Helemaal akkoord bij nader inzien! Het zit hel in de kleine details. De wijzers zijn slanker, de markers zijn langer bv. En een dopje :wink:
Je weet soms niet wat voor moois je hebt blijkbaar!

:pray:

3 likes

Eind goed, al goed en zoals je zelf al schreef lekker zelf houden en van genieten :smiley:

2 likes

Turtles ??? :roll_eyes:

Wat een armoede :joy:. Prachtige combi toch?

1 like

Zeker voor een powerreservefan! :smiley:

Ergens vind ik het jammer dat het twee keer hetzelfde uurwerk is, maar Spring Drive is gewoon gaaf. En behalve dat vullen ze elkaar perfect aan alleszins!
Ik sluit niet uit dat ik niet eens wat anders zal willen, maar dat zien we later wel weer :wink:

2 likes

:grin: zeker. Geweldig uurwerk, maar ik begrijp je wel. Als er een derde GS komt hier dan is de 9S serie aan de beurt, na een 9R en een 9F.

1 like

Zo’n high beat (GMT) lijkt me ook wel eens wat. Ideaal zou een 44GS met een mooi kleur Iwate wijzerplaat zijn. Ze maken ze zelden in titanium helaas, want in staal vallen ze nogal zwaar :slight_smile:

2 likes

Ik heb die Iwate 44GS Hi Beat gepast bij Van Willigen toen ik mijn Snowflake kocht. Het is wel een dikkertje, misschien dat een andere kast vorm beter gaat. Een non-GMT Hi Beat in een 62 GS kast lijkt me ook wel wat.

3 likes

21 likes

Iemand een 44GS kast al eens op leren band gezet? Kan niet heel veel wristshots vinden :thinking:

En deze band van Strapcode lijkt mij ook niet verkeerd voor de 44GS kast (dikke plus is ook dat hij tapered van 19 naar 16mm) :smirk:

10 likes

16 likes

19 likes

Vraagt inderdaad om een wat dikkere leren band.

1 like

Altijd bij GS op staal hé. Dan zitten de gaatjes laag in de lugs en valt de band diep. Spijtig want op leer komt de kastvorm wel meer tot zijn recht :blush:

1 like