Crosspost en goedemorgen Grand Seiko vriendjes
Tussen al het schitterende mooie en nieuwe geweld, een oudje met gebruikssporen op de kast. Het facetglas is wel gaaf.
Ook al nagedacht over deze aangezien ik al een maandje uitkijk naar een dresser zonder veel franjes. Langs de andere kant wil ik nog wel eens een automaat, ik heb nu een qrtz en solar dus dat zou het wel leuk maken die verschillende technieken.
Ik ben trouwens ook aan Antwerpen (nickname).
Kan ze enkel maar aanraden als je op zoek bent naar een no nonsense dress watch!
Voor mij was het net andersom, had enkel nog maar automaten of hand wound horloges. Dus deze quartz was een leuk afwisseling.
Oh leuk! Misschien leuk om eens een kleine watch meet te organiseren
Zeker goed idee, zitten wel wat meer belgen hier al wonen die wel op de parking.
Tof idee
De parking is wel groot , ik ga niet graag naar Antwerpen want er is weinig parking.
Haha klopt volledig.
Eigenlijk woon ik nu zelf in de kempen en ben ik zelf de stad ontvlucht ;-).
Ik woon in Turnhout
Grappig, ik ben zelf net van Turnhout naar Antwerpen verhuisd.
ben je buurman van de turtles
Avondwissel!
Deze was vertrokken naar zijn nieuwe eigenaar, maar hij had een “100% nieuw uit de stickers”-staat verwacht blijkbaar. Omdat ik niet graag mensen teleurstel, heb ik de deal dan maar teruggedraaid.
Gek genoeg kan ik niet gelukkiger zijn! Wat een fantastisch horloge is’t toch, een stuk strakker nog dan de SBGM221. Deze is terug en blijft in huis dus
maar hij had een “100% nieuw uit de stickers”-staat verwacht
Een nieuwe tweedehands, voor 2/3de van de prijs …
Je hebt dus een drieling nu
Tja, dat is niet voor iedereen duidelijk dus
De SBGM is ook weer retour, dus ik moet het met dit duo stellen dus…
Blijft cool