Laat je Grand Seiko zien VII

Crosspost en goedemorgen Grand Seiko vriendjes :stuck_out_tongue_winking_eye:

37 likes

Nieuwe strap voor de SBGX!

18 likes

Tussen al het schitterende mooie en nieuwe geweld, een oudje met gebruikssporen op de kast. Het facetglas is wel gaaf.

14 likes

Ook al nagedacht over deze aangezien ik al een maandje uitkijk naar een dresser zonder veel franjes. Langs de andere kant wil ik nog wel eens een automaat, ik heb nu een qrtz en solar dus dat zou het wel leuk maken die verschillende technieken.
Ik ben trouwens ook aan Antwerpen :wink: (nickname).

1 like

Kan ze enkel maar aanraden als je op zoek bent naar een no nonsense dress watch!
Voor mij was het net andersom, had enkel nog maar automaten of hand wound horloges. Dus deze quartz was een leuk afwisseling.

Oh leuk! Misschien leuk om eens een kleine watch meet te organiseren :+1:t2:

1 like

Zeker goed idee, zitten wel wat meer belgen hier al wonen die wel op de parking.

:thinking:

Tof idee :upside_down_face:

Titanium is ideaal voor een vochtige lentedag als vandaag!

27 likes

De parking is wel groot , ik ga niet graag naar Antwerpen want er is weinig parking. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Haha klopt volledig.

Eigenlijk woon ik nu zelf in de kempen en ben ik zelf de stad ontvlucht ;-).

1 like

Ik woon in Turnhout :wink:

1 like

Grappig, ik ben zelf net van Turnhout naar Antwerpen verhuisd.

2 likes

ben je buurman van de turtles :rofl: :rofl:

Avondwissel!

Deze was vertrokken naar zijn nieuwe eigenaar, maar hij had een “100% nieuw uit de stickers”-staat verwacht blijkbaar. Omdat ik niet graag mensen teleurstel, heb ik de deal dan maar teruggedraaid.

Gek genoeg kan ik niet gelukkiger zijn! Wat een fantastisch horloge is’t toch, een stuk strakker nog dan de SBGM221. Deze is terug en blijft in huis dus :grinning_face_with_smiling_eyes:

25 likes

maar hij had een “100% nieuw uit de stickers”-staat verwacht

Een nieuwe tweedehands, voor 2/3de van de prijs …

Je hebt dus een drieling nu :blush:

1 like

Tja, dat is niet voor iedereen duidelijk dus :wink:

De SBGM is ook weer retour, dus ik moet het met dit duo stellen dus…

20 likes

Blijft cool :sunglasses:

1 like

35 likes

Deze gaat o.a mee op vakantie voor overdag, lekker het zonnetje erop en genieten. :smiley:

26 likes