Uit de oude doos…
Citaat heel apart, ik heb dit horloge een paar weken in bezit gehad maar die wijzerplaat nooit zo herkend.
Goedemiddag,
Iemand die toevallig een SBGX063 heeft liggen waar die vanaf wil? Andere GS in dezelfde prijsklasse mag ook aangeboden worden.
Groeten,
DeTijd
Sta ook zeker open voor de 263!
Misschien moet je een gezocht topic openen dan?
TL1 helaas…
Staat wel een 061 in het blauwe gedeelte.
Die heeft al behoorlijk wat meegemaakt, aan de foto’s te zien…
Citaat
Neig meer naar de champagne plaat, heb 't gevoel dat ik daarvoor makkelijk leren en suede straps vind. Draag voornamelijk bruine leren schoenen en riemen.
Prachtig horloge in een hele mooie maar - staat je perfect zo te zien! Ben benieuwd wat voor varianten er in deze kast zullen volgen.
Hopelijk kunnen ze er een spring drive in frutten
Prachtig! 1 van de mooiste…
Nieuw binnen of uit je eigen collectie?
Prachtig! Als ze dit model toch eens zouden uitbrengen met de ‘standaard’ wijzers (daarmee bedoel ik die met facetten)
Moet de ‘boomer’ onder de GS hipper worden vind je? Dit is toch een beetje heiligschennis. Je voorvaderen verloochenen… Zeggen dat een klassieke luchtgekoelde Porsche maar beter een watergekoelde motor zou moeten hebben. Nee, de 44GS is de klassieker, daar moet je niet aan tornen vind ik.
Akkoord! Dan moet je maar een moderne Cayman ipv een klassieke 911 kopen. Of een moderne 44GS geïnspireerd model
Awesome
Ik help het je hopen…