Laat je Grand Seiko zien VII

Deze wijzers hebben toch drie facetten? Soit, minder dan de moderne dauphines, maar ze zijn er toch maar.

Een klassieke Saab 900 Turbo is beter dan welke Porsche dan ook, ooit gemaakt. :slight_smile: Mag dat wel? Evengoed houd ik van waterkoeling. Of beter nog… Breng een klassieke Porsche uit met electromotor. Helemaal cool. :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp:

3 likes

Ik ben een groot klassieke Saab fan. Absoluut mijn lieveling. Maar de wegligging van een standaard klassieke Saab is wel een beetje beroerd hoor.

Op mijn favoriete band van Dangerous Straps uit München.

18 likes

Ik snap je punt, maar met de huidige 44gs geïnspireerde modellen doen ze dit in zekere zin natuurlijk al. Ik ben benieuwd of ze dit jaar nog met een ‘echt’ klassieke 44gs komen (waarbij deze, ongeacht de wijzers die ze zouden gebruiken, ongetwijfeld een verkoopsucces zou zijn).

1 like

Inderdaad. En die zijn dan volgens mij helaas ook minder gebalanceerd dan het origineel. Wat niet wegneemt dat het nog steeds mooie horloges zijn.

1 like

Hondje uitlaten.

19 likes

En de cabrios vouwen zichzelf bijna op in de bocht… :grimacing:

Like en dubbel like!

1 like

25 likes

Heel mooi!!

1 like

Zo wat een knaller :heart_eyes: welke referentie is dit?

1 like

Leuk artikel en video over de SBGW

Die groene blijft mijn favoriet! Als de prijzen nog even iets verder zakken….

17 likes

Bedankt! Dit is de SBGX097 op een Molequin strap.

1 like

Prachtige combi!

1 like

Bedankt! :grin:

8 likes

Stel, je hebt de keuze uit onderstaande:

Welke en waarom?

• SBGW267

• SBGW283

0 stemmers

8 likes

De 267 voor mij. Ik heb zelf net een 231 besteld. Beide zijn wat draagbaarder dan de 283 imo. Afhankelijk van je kleding kan de kleur wat lastig zijn.

1 like

Daar ben ik het wel mee eens. De 267 is wat universeler. Maar de blauwe is stiekem toffer! Alleen sneller op uitgekeken waar je de 267 nog aan je kleinkinderen kan overdragen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Het is vast in een van deze Grand Seiko draadjes al gedeeld, maar ik ben benieuwd of er ook mooie bracelets zijn voor de SGBW. Ik kan mij herinneren dat ik eens een BoR band heb gezien die redelijk goed op de kast past? Heeft iemand wat foto’s bij de hand?

1 like