Laat je Grand Seiko zien VII

Wow! Heb jij ook de 4420-9000 met eerste “diashock” wijzerplaat variant? Hoe is het mogelijk? :rofl:

Ik heb alleen deze twee GS-en. Heb jij er nog meer?

1 like

Jij hebt de meest uiteenlopende collectie die ik ken en kennis van zaken van ieder horloge.
Heel gaaf :+1:t2:

1 like

Dank je wel! :facepunch:
Bij sommige ben ik iets dieper in details gedoken dan bij andere. Het ontdekken van hoe het zit is voor mij de start van het aankoop avontuur & plezier

3 likes

Oh nee sorry, ik heb niet de diashock versie, maar de iets latere.

Ik heb drie moderne GS, drie vintage, en een Credor spring drive uit dezelfde stal.

3 likes

Niet helemaal het antwoord op je vraag ivm de Mt Iwate dials maar wel een overzicht van de verschillende dials met hier en daar een beetje technische informatie. Gebracht door Joe Kirk, National training manager and brand curator Grand Seiko usa.

8 likes

Mooie set!

1 like

Thanks.

Door de uitputtende lijst van 910 stuks door Plus9Time ben ik op de hoogte van alle modellen met zo’n plaat

3 likes

Ik moet weer wat vaker in de auto zitten. Daar geniet ik toch het meeste van mijn horloge. Herkenbaar?

16 likes

Misschien in de file, maar meestal let ik op de weg in plaats van op mijn horloge :slight_smile:

4 likes

Laat ik er een paar in knikkeren die weliswaar twee dagen oud zijn, maar

Iedereen is op de witte toer, dus waarom niet.

26 likes

Zeker!

Cupra Leon?

Heerlijke foto. Welke is dit?

1 like

Cupra Born

1 like

Heerlijk… :star_struck:

1 like

Een Cupra! Vind de nieuwe Cupra modellen echt zo tof.

On topic: mooie GS :sunglasses::+1:t3:

1 like

Dank je. Dat is mijn SBGA465. Een 39-40mm Spring Drive horloge met off-white kirazuri wijzerplaat en brushed oyster. Dit is een instappertje, in termen van Spring Drive, grappig genoeg.

2 likes

(een crosspostje)

18 likes

Dit weekend wat uitgeprobeerd met een te smal bandje, vond het wel een geslaagde match :sunglasses:
Dus als iemand een tip heeft voor dit type bandjes met de juiste bandaanzet(21mm).
Of andere suggesties?

Bij voorkeur ook nog binnen europa :blush:

18 likes

Gewoon een 22 mm er tussen doen met de juiste pins

1 like

Kleur matched best aardig. Is het suede/ nubuck?