liever niet eigenlijk, bovendien zijn mijn meeste 22mm banden bestemd voor toolwatches dus niet heel subtiel
Dat dacht ik dus ook!
Het is volgens mij suede(al ben ik geen leer connaisseur )
liever niet eigenlijk, bovendien zijn mijn meeste 22mm banden bestemd voor toolwatches dus niet heel subtiel
Dat dacht ik dus ook!
Het is volgens mij suede(al ben ik geen leer connaisseur )
Molequin heeft erg leuke bandjes in die stijl.
Waarschuwing: een dunne strap zoals die Molequin ziet er van bovenaf mooi uit, maar de gaatjes in de lugs zitten echt laag, waardoor de strap niet mooi zit tov de lugranden.
Been there done that. Sommige mensen stoort het niet, maar het leer op die sbgx’en is zeker geen gouden combi
Thanks, een element in mijn afwegingen die ik niet kende. Zal er zeker name onderzoek naar doen!
Die heb ik nog nooit geprobeerd. Een dikkere band zal’t sowieso beter doen denk ik.
Ik heb maar 1 foto van Molequin op mijn ex SBGX, maar het illustreert het wel een beetje:
Op staal blijft het wel een prachtige reeks! Als de horlogepot weer wat aangevuld is, moet ik toch maar weer eens eentje overwegen
Voor de goede orde, ik zit er net zo in als @illewoare. Ik houd van leer, maar de volledige GS Heritage lijn draag ik puur op staal. Maar geef niet op, die witte is prachtig. Zo clean, zo rustig.
Maar goed.
Hier nog even een reflectie op het kopen van een GS voor je 50e verjaardag.
https://www.beyondthedial.com/post/e15-embracing-mortality-with-a-grand-seiko/
Het gaat over dit horloge:
Zeker, heel duidelijk. Optisch wordt het zwaartepunt van het horloge versterkt. Heeft ook niet mijn voorkeur.
Fraaie band en inderdaad al wat minder
Ik zet nog even door. Opstaal draagt hij wel heel fijn. Wissel soms in de avond naar de GS om toch wat lichters om de pols te hebben. Hij is inderdaad tegen het serene af.
Na het lezen tot hier was ik bijna heel snel vertrokken, maar ik ben blij dat ik toch even heb doorgelezen.
Waar laat je een band op maat maken?
Dat kan op talloze plekken. Ik laat ze door Hoa Sa in Vietnam maken
Ik wil mijn sbgr321 heel graag op leer of een nato uitproberen, waar moet ik dan op letten bij het uitkiezen van een band?
Heb je ook een Engelse site?
Dijenkletsertje hoor
Zoek hem even op Instagram. Hij spreekt redelijk Engels
Zo hip ben ik niet hoor