Jup vers van de pers! Moet alleen nog even naar de Boutique om de BOR erop te laten zetten.
Of heeft iemand hier nog goede tips hoe ik een sbgw235 BOR op een sbgw231 krijg? Het lijkt alsof ik andere springbars nodig heb. Degene van het alligator bandje willen niet in de gaatjes van de lugs als ik de BOR probeer te installeren.
Die is zo gaaf Is dit de zwarte ?
Dat is hem. Te herkennen aan de zwarte datum achtergrond.
Ah Thanks, vind deze persoonlijk mooier dan de blauwe
Yes! Ben er ook erg blij mee.
Vraag me nu soms af waarom ik die 14060 nog heb
#metoo
Ik vind deze de laatste tijd erg zo mooi, en zou er denk ik 1 willen proberen. Twijfel zelf nog tussen zwart en blauw, wat zijn de meningen hier over deze twee kleuren?
En de afwerking op niveau van bv de Snowflake?
De maat icm de lug 2 lug is erg fijn. Enige nadeel is dat er een fijnverstelling ontbreekt, maar met de juiste tools is de band prima zelf op maat te maken in de winter en zomer.
Ik heb de blauwe en de zwarte gepast en vond de zwarte uiteindelijk mooier en chiquer ogen. Moet wel zeggen dat ik al een blauw horloge heb met zo’n beetje het mooiste blauw (imo) dus dan is de keuze makkelijker.
Qua afwerking kan ik geen vergelijk maken met een snowflake want heb die slechts 1x kort omgehad maar volgens mij is dit qua afwerking typisch GS kwaliteit!
SBGN003!
Dat wordt dringen als er weer eentje in het blauw komt
-ik heb geen centjes nu-
Maar waarom dan, dat is de vraag
Ik zou deze als daily in vrije tijd willen dragen, dus ja het zou fijn zijn om de afschrijving te delen. Want de horror als er krassen op een GS komen
2 kleine schroevendraaiers heb ik gelezen meen ik?
Herkenbaar, heb zelf een blauwe BB58, waardoor ik naar zwart neig. Maarja, eigenlijk is het onzin om blauw hiermee uit te sluiten. Ga ze eerst maar eens beide bekijken als dat in zuid Holland ergens lukt.
nooit naar GS gekeken laats eens deze sectie bekenen maar daar zitten toch hele mooie horloges tussen
vindt de afwerking heel mooi en de wijzers vind ik het einde,denk dat ik toch maar eens naar een AD moet gaan om life te ervaren
deze gmt is ook heel gaaf
Dat zou toch precies mijn gedachtegang zijn. Plus de 003 heeft een cleanere datum. En zwarte glans lak doen het meestal wel voor mij.
Ik heb een blauwe BB58, dus ik neig ook naar de 003. Aan de andere kant heb ik wel al een zwarte BB36.
Kortom: ik wil die gele! (ken de ref. niet uit mn hoofd, maar als ik daar tegenaan loop denk ik dat er plotseling budget is hahaha…)
Gewoon de 001. Er bestaat ook nog een aziatische markt ref. geloof ik. Een witte plaat. Vind ik zelf minder mooi.
Edit: deze dus, de 017.
Die 001 kan ik vanaf nu wel onthouden denk ik
Dat zou gewoon moeten passen. Been there, done that. Maar om de endlinks strak op de kast aan te laten sluiten heb ik wel eens gemerkt dat het bij Grand Seiko allemaal maar net kan passen. Wees voorzichtig en maak geen krassen.
Hoe ben je trouwens aan de bor gekomen? Of heb je die laatst van die duitser op chrono gekocht? Die had de 231 met bor, maar ineens alleen nog maar de 231.
Hmm dan toch maar naar de boutique.
Via mijn dealer verkregen.