Laat je Grand Seiko zien VII

Wat mooi zeg, geniet ervan!

1 like

1 schroefdraaiertje is genoeg idd

Vandaag nog een keer samen op pad

9 likes

Veel beter op een oud JLC bandje!

23 likes

Ik ook maar eens posten weer :smile:

29 likes

Begint toch wel een beetje mijn favoriete horloge /merk te worden :grinning:

27 likes

20 likes

Wat een knettergaaf ding is 't toch…

28 likes

Deze is echt prachtig!

1 like

Nog steeds blij mee, Seiko maar dan op z’n best :zipper_mouth_face: Correctie "Grand"est :sunglasses:

18 likes

Ik blijf dat echt de mooiste bracelet van Grand Seiko vinden! Maakt de SBGW nog mooier zelfs. Ooit heb ik er ook een :blush:

1 like

Klopt als een bus, @richardr, de twee schroevendraaiers heb ik alleen nodig gehad om de Citizen Chronomaster band in te korten, de GS banden hebben het systeem wat @WilSeiko beschrijft.

Geweldig.

Ik vind die nieuwe 9Fx5 uurwerken tof. Die onafhankelijke uurwijzer is super.

7 likes

25 likes

Dank all. Mogelijk siert binnenkort, naast een GS Snowflake, een SBGN003 mijn pols. 2x GS in de verzameling, moet niet gekker worden…

2 likes

Blijft een plaatje…

18 likes

Zeker! Maar geef mij maar de stalen band bij deze :slight_smile:

2 likes

Stalen banden houden het bij mij zelden lang vol helaas. Alleen op de FC Highlife. Ik geef toe dat leer op GS vaak een ding is.

Misschien toch maar eens een sbgw toevoegen… :sweat_smile:

1 like

Snap ik ergens wel. Die elegance kasten zijn dan echt een aanrader! Heel mooi afgewerkt en de banden vallen mooier tussen de lugs.

De sbgw231 is schitterend, enige minpunt vond ik de wijzers. Hij mist de prachtige platte wijzers die zo mooi met het licht spelen :blush:

Er staat alternatief wel nog een mooie SBGA in het blauwe met onderhandelingsruimte :innocent: (excuseer voor de schaamteloze plug)

3 likes

Je noemt precies wat mij tegenhoudt bij de sbgw. De wijzers missen dat drie dimensionale…

Jouw GS is zeker mooi, maar dan moet ik eerst mijn Nomos weer pluggen :wink:

1 like

Eerste post in het topic🎉

32 likes