Dit is een van de redenen waarom ik de SBGW231 een aantal keren gehad heb, en hem steeds weer heb verkocht. De platte wijzers zijn gewoon mooier. Gelukkig zitten ze wel op mijn SBGW253. Wat ik hier ook mooi aan vind is dat de kast wat rechter is dan de elegance modellen.
Dat daar geen liefhebber voor te vinden is… Ik zou zelf beginnen twijfelen! Die wijzerplaat is echt prachtig, ze zijn er blijkbaar mee gestopt omdat het productieproces te delicaat was. Zegt wel wat 
Ik vind die bolle kast wel wat hebben, iets speelser en minder zakelijk. Maar die van jou is op zijn manier ook prachtig natuurlijk. Die lange minutenwijzer bv! 
Ik heb er de polsen niet voor, maar heb je dat wel, dan is dat echt een ongekend mooi horloge. Niet een beetje mooi, echt waanzinnig mooi. Mooiste blauw dat ik heb gezien op een wijzerplaat.
Helemaal eens! Alleen al de wijzerplaat zorgt ervoor dat er nog steeds is. Gewoon balen van de maat! Alternatief is natuurlijk dat ik 50 kilo aankom. Dan past ie wel.
Prachtige GMT! En ook die kleur 
Ja. Ik zou hem wel weer heel snel met zijn stalen band verenigen.
Dank. Gaan we niet doen 
Onderstaande is van toepassing op zowel diamanten als Grand Seiko 

De interesse is, mede door verkoop van wat horloges, in vlot tempo opgevolgd. De SBGN is binnen. Iemand een tip voor een goede 1mm schroevendraaier voor de band?
Heerlijke croco Richard! Het moet gezegd zijn: je bent een meester in strap-pairing!
Haha thnx 

Cool proficiat. Ben toevallig nog een filmpje over dit horloge aan het bekijken. Echt mooi. 
Vwb 1mm schroevendraaier, Bergeon zal het wel hebben zeker
Na ruim een jaar lang, zonder GS in het bezit, meegelezen te hebben in dit topic kan ik vandaag weer meedoen met de SBGM221.
Recent een schroevendraaier van 1 mm van Bernstein besteld bij Conrad €5,- + €7 bezorgkosten. Doet het prima.
Heel mooi!
Even een random GS vraag op de woensdagmiddag:
Bestaat er een 37mm springdrive?
Van Rob?? Mooi hoor