Deze is echt prachtig!
Ik blijf dat echt de mooiste bracelet van Grand Seiko vinden! Maakt de SBGW nog mooier zelfs. Ooit heb ik er ook een
Klopt als een bus, @richardr, de twee schroevendraaiers heb ik alleen nodig gehad om de Citizen Chronomaster band in te korten, de GS banden hebben het systeem wat @WilSeiko beschrijft.
Geweldig.
Ik vind die nieuwe 9Fx5 uurwerken tof. Die onafhankelijke uurwijzer is super.
Dank all. Mogelijk siert binnenkort, naast een GS Snowflake, een SBGN003 mijn pols. 2x GS in de verzameling, moet niet gekker worden…
Zeker! Maar geef mij maar de stalen band bij deze
Stalen banden houden het bij mij zelden lang vol helaas. Alleen op de FC Highlife. Ik geef toe dat leer op GS vaak een ding is.
Misschien toch maar eens een sbgw toevoegen…
Snap ik ergens wel. Die elegance kasten zijn dan echt een aanrader! Heel mooi afgewerkt en de banden vallen mooier tussen de lugs.
De sbgw231 is schitterend, enige minpunt vond ik de wijzers. Hij mist de prachtige platte wijzers die zo mooi met het licht spelen
Er staat alternatief wel nog een mooie SBGA in het blauwe met onderhandelingsruimte (excuseer voor de schaamteloze plug)
Je noemt precies wat mij tegenhoudt bij de sbgw. De wijzers missen dat drie dimensionale…
Jouw GS is zeker mooi, maar dan moet ik eerst mijn Nomos weer pluggen
Dit is een van de redenen waarom ik de SBGW231 een aantal keren gehad heb, en hem steeds weer heb verkocht. De platte wijzers zijn gewoon mooier. Gelukkig zitten ze wel op mijn SBGW253. Wat ik hier ook mooi aan vind is dat de kast wat rechter is dan de elegance modellen.
Dat daar geen liefhebber voor te vinden is… Ik zou zelf beginnen twijfelen! Die wijzerplaat is echt prachtig, ze zijn er blijkbaar mee gestopt omdat het productieproces te delicaat was. Zegt wel wat
Ik vind die bolle kast wel wat hebben, iets speelser en minder zakelijk. Maar die van jou is op zijn manier ook prachtig natuurlijk. Die lange minutenwijzer bv!
Ik heb er de polsen niet voor, maar heb je dat wel, dan is dat echt een ongekend mooi horloge. Niet een beetje mooi, echt waanzinnig mooi. Mooiste blauw dat ik heb gezien op een wijzerplaat.
Helemaal eens! Alleen al de wijzerplaat zorgt ervoor dat er nog steeds is. Gewoon balen van de maat! Alternatief is natuurlijk dat ik 50 kilo aankom. Dan past ie wel.
Prachtige GMT! En ook die kleur
Ja. Ik zou hem wel weer heel snel met zijn stalen band verenigen.
Dank. Gaan we niet doen