Staat je
(n)ice!
Doen ze meer, leuk detail
Gefeliciteerd! Erg mooie GS!
Één van de mooiste vind ik - gefeliciteerd!
thnx is idd schitterend maar kiezen tussen snow and sky is lastig…dat hoeft nu niet meer
Héél knap, héél cool, maar niet mooi zo.
Dat zijn de betere cadeaus! Gefeliciteerd
Gelukkige verjaardag! En wat een cadeau…
Mijn eerste Grand Seiko!
Twee weken geleden promoveerde ik na bijna zeven jaar onderzoek aan de Universiteit Twente. Eindelijk dr. en een mooi moment voor een nieuw horloge.
Vorige week werd op HF een GS SBGN005G aangeboden. Ik was al langer gecharmeerd van het merk en specifiek dit horloge. Omdat ik bang was dat het horloge te groot zou zijn op mijn pols ging ik langs om ‘m te passen bij Eugene van Baal. Eigenlijk direct verliefd, eenmaal thuis bleek het horloge op HF al verkocht. Gelukkig kreeg ik daarna een hele mooie aanbieding van EvB en heb ik het horloge eergisteren daar opgehaald. Mijn eerste mooie quartz, horloge op stalen band en GS! Een fijne zondag
Geweldige keuze, een horloge voor het leven
Dubbel gefeliciteerd en geniet er mooi van
Proficiat! Een mooi moment voor een al even mooi horloge. Grand Seiko sunburst blauw is ongeëvenaard mooi
Gefeliciteerd ,heel mooi
Te groot? Staat je top!
Zeker! Met die korte lugs en grote bevel kunnen deze bijna niet te groot dragen
Vind ik ook ! Vond het een beetje spannend omdat ik voorkeur heb voor kleinere horloges (max. 36 mm).
Gefeliciteerd en gefeliciteerd, heerlijk horloge! Afwerking is supermooi als je nog nooit een GS hebt gehad, maar is perfect, dikte is perfect, maakte indruk op mij.
Helaas krijgt hij bij mij te weinig draagtijd maar als ik hem om heb blijft ie vaak ook langer plakken.
Geniet er van!