Dubbel gefeliciteerd!
De SBGA231 blijft een unieke duiker. Het is een sierlijke krachtpatser met zo veel ‘vorm’. De power reserve meter, door sommigen verfoeid, is op dit horloge het meest terughoudende onderdeel.
En de sluiting is te complex en te dik. En tegelijkertijd functioneel perfect merk ik. Met een wat dikke pols klikt hij on the fly een standje open zonder het horloge af te hoeven doen. En wat strakker gaat nog eenvoudiger. Dan duw je hem gewoon samen, en dan ratelt hij strakker.
Het is een soort van beauty and the beast ineen. it a lot merk ik.
En qua genoegens is de bezel heel fijn. Tactiel en auditief de beste bezel die ik ooit heb beroerd en gehoord.
Van harte gefeliciteerd met je titel! Ik heb het zelf 18 jaar geleden mogen behalen aan de UT. Welke richting?
Je GS is geweldig, hier groeten van de mijne:
Een lotgenoot, wat leuk ! Ik ben gepromoveerd op een bedrijfskundig en psychologisch onderwerp bij de vakgroep voor communicatiewetenschappen. Volg je het nog haha?
Fake news was het onderwerp?
Proficiat met je bul -respect- en de mooie GS.
Dat je van beide maar lang mag genieten.
ja hoor. Ik eind 2003 bij elektrotechniek.
Een heel mooi stuk inderdaad. Wat aan de dikke kant dacht ik, dus even passen is altijd verstandig vooraleer deze bovenaan je shoppinglijst te gooien
Wow, die foto’s kunnen zo de GS promotiefolder in
Dank U,maar deze word niet meer gemaakt denk ik
Eerst maar eens de SBGN003 proberen.
Als ik deze zou nemen moet ik iets anders uit de collectie offeren, en daar ben ik nog niet aan toe.
Denk dat het uitbreiden wordt vanaf nu
Zou wat mij betreft gelijk ook een reden zijn 'm weer opnieuw uit te brengen
Hehehehe… ik moest lachen. Wat een gast.
Vrijdagavond in de doos gelegd, maandagochtend weer om. 72uur power reserve en geen seconde afwijking. Spring Drive is de mooiste uurwerktechnologie.
Ik zou wel even je kroon dichtdraaien
Was ik ook al achter gekomen, zit dicht maar is wel een doodzonde je kroon open laten staan. Mijn nederige excuses
Zolang je niet te wild doet zal het wel meevallen denk ik. Al zou het zonde zijn water door je caseback te moeten zien…