Ook heel mooi deze 2 frodosreturn, zou mooi zijn die met de groene dial en gouden wijzers er tussen te leggen
Welke is deze? Ik wil deze! 62 kast toch?
Skitterend!
SBGH297, idd 62GS kast.
Japan Only, werd alleen via boutiques in Ginza verkocht, voor zover ik weet nu uitverkocht. Op Chrono24 staan er wel wat…
https://www.chrono24.nl/search/index.htm?caseMaterials=4&dosearch=true&dialColor=710&referenceNumber=sbgh297%24226&manufacturerIds=226
Wat een heerlijk horloge:
Elegante kast

Geen schroefkroon

Formaat

Bijzondere techniek

Power reserve

Hand opwinden met een fijne ratel

Onder de radar

Afwerking

Ik like ‘m graag nog een keer!!
Ik like em ook
Heel fraai inderdaad!
Toch nog steeds op deze Cordovan. Komt op foto’s totaal niet tot zijn recht omdat de “bling” van het horloge he-le-maal wegvalt. .
Topper! En af en toe lichten de gepolijste vlakken van de markers en wijzers heel mooi op, afhankelijk van de lichtinval. Onmogelijk te vatten op een foto. Spring Drive staat alleszins weer op mijn wishlist ook
Vind je de zwarte band niet wat te hard? Ik vond het geheel een stuk zachter met een bruine band, die combineerde mooi met de gebroken witte wijzerplaat
Het is een klassieke combi die altijd werkt hé, zwart met bruine band. Met het warme weer zou ik er wel snel weer de stalen band op zetten
Hij is donkerbruin…croco suede
Blijft een topper hoor! Soms denk ik dat ik m weer eens een kans moet geven op de wensenlijst.Waarschijnlijk tegen beter weten in
Te snel gekeken! Ik dacht dat het nog de OEM was…
90 minuten blabla… dat gaan we echt niet lopen doorspoelen… 90 seconden, ok… maar geen 90 minuten.
Bedoel je niet “IK” ipv “WIJ”? Gelukkig hoef je er niet naar te kijken. Misschien dat er andere mensen zijn die dit wel apprecieren.
whaaha
Na 10 sec had ik het al gezien. Its friday night
Rode neus van de zon, yeah right.
Who needs a drink?