Laat je Grand Seiko zien VII

22 likes

Ook heel mooi deze 2 frodosreturn, zou mooi zijn die met de groene dial en gouden wijzers er tussen te leggen :wink:

1 like

Welke is deze? Ik wil deze! 62 kast toch?
Skitterend!

1 like

SBGH297, idd 62GS kast.
Japan Only, werd alleen via boutiques in Ginza verkocht, voor zover ik weet nu uitverkocht. Op Chrono24 staan er wel wat…
https://www.chrono24.nl/search/index.htm?caseMaterials=4&dosearch=true&dialColor=710&referenceNumber=sbgh297%24226&manufacturerIds=226

2 likes

Wat een heerlijk horloge:
Elegante kast :heavy_check_mark:
Geen schroefkroon :heavy_check_mark:
Formaat :heavy_check_mark:
Bijzondere techniek :heavy_check_mark:
Power reserve :heavy_check_mark:
Hand opwinden met een fijne ratel :heavy_check_mark:
Onder de radar :heavy_check_mark:
Afwerking :drooling_face:

38 likes

Ik like ‘m graag nog een keer!!

1 like

Ik like em ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Heel fraai inderdaad!

1 like

Toch nog steeds op deze Cordovan. Komt op foto’s totaal niet tot zijn recht omdat de “bling” van het horloge he-le-maal wegvalt. . :roll_eyes:

12 likes

Topper! En af en toe lichten de gepolijste vlakken van de markers en wijzers heel mooi op, afhankelijk van de lichtinval. Onmogelijk te vatten op een foto. Spring Drive staat alleszins weer op mijn wishlist ook :smiley:

Vind je de zwarte band niet wat te hard? Ik vond het geheel een stuk zachter met een bruine band, die combineerde mooi met de gebroken witte wijzerplaat :slight_smile:

Het is een klassieke combi die altijd werkt hé, zwart met bruine band. Met het warme weer zou ik er wel snel weer de stalen band op zetten :sweat_smile:

1 like

Hij is donkerbruin…croco suede

1 like

24 likes

Blijft een topper hoor! Soms denk ik dat ik m weer eens een kans moet geven op de wensenlijst.Waarschijnlijk tegen beter weten in :sweat_smile:

1 like

Al jaren plezier van

17 likes

Te snel gekeken! Ik dacht dat het nog de OEM was… :+1::blush:

1 like

Rolex Fan Boy krijgt een Grand Seiko springdrive

Reactie is PRICELESS

90 minuten blabla… dat gaan we echt niet lopen doorspoelen… 90 seconden, ok… maar geen 90 minuten.

4 likes

Bedoel je niet “IK” ipv “WIJ”? Gelukkig hoef je er niet naar te kijken. Misschien dat er andere mensen zijn die dit wel apprecieren.

1 like

whaaha
Na 10 sec had ik het al gezien. Its friday night
Rode neus van de zon, yeah right. :beers:
Who needs a drink? :sunny:

1 like