Laat je Grand Seiko zien VII

‘Hij’ is zeker niet alleen… :wink:

1 like

Inmiddels mag ik mij ook in dit illustere gezelschap mengen.

37 likes

Ahh wat jammer nou, je was er bijna. In de eerste 10 seconden stelt de man zich voor en dan volgen 5 minuten met 'wauw wat is Grand Seiko mooi, daar kan Rolex nog wat van leren".

De rest van de video kun je ‘doorspoelen’ :slight_smile:

Super horloge, staat je goed

1 like

Timeless? Mijn Darwin im Himmel wat warrig, slecht geïnformeerd en langzaam. Ik ben blij voor hem dat hij z’n chronograaf mooi vind hoor… Maar man man man man.

Ik zou de man niet op z’n tempo of stijl willen aanvallen. Voor elk wat wils toch? Er zijn ook mensen die SBS6 programma’s mooi vinden.

Terecht val je hem aan op formele onjuistheden. Typisch geval van de klok horen luiden maar geen idee waar de klepel hangt.

Wat mij opviel, zeg maar opzienbarend was, is dat iemand die al jaren lang alleen maar Rolex, Rolex, Rolex, Omega roept nu opeens geconfronteerd wordt met een ‘echt’ horloge en eigenlijk bijna sprakeloos is.

Het is bijna alsof de paus zich bekeerd tot boeddhisme. Maar na een paar minuten zich herstelt en dan een uur doorzwamt over Rolex Rolex Omega…

Daar heb je een punt. Hij had geen flauw benul hoe spring drive werkt, maar dat hij wat om na te denken had was erg grappig om te zien.

1 like

Mooi! :partying_face::partying_face:

1 like

25 likes

19 likes

Wat gaaf met die band!

1 like

Dank je. Vind ik ook. Maakt het horloge net wat minder formeel

Het licht speelt mooi met deze plaat.

25 likes

Sailing life. Wel spannend hoor om je mooie Grand Seiko mee te nemen in zo’n omgeving waar je nog wel eens tegen iets aanstoot.

30 likes

22 likes

In zijn element zou ik zeggen!

1 like

Van genieten. Heerlijk zeiltochtje, juiste materiaal. Niets meer aan doen :+1:

1 like

Geen aanstoot aan nemen!:facepunch:

1 like

Niet spannend! Gewoon lekker mee rammen!

1 like

Zegt ie over één van de bruutste toolwatches op de markt. :slight_smile:

Zelfs met mijn sporthorloge zou ik rustig een dagje gaan zeilen, maar helaas, niemand nodigt me uit. :slight_smile:

20 likes