Laat je Grand Seiko zien VII

Oei oei, die wijzers.

1 like

Boxed glaasje…

Best prijskaartje, dat dan weer wel, € 5.200,-- :see_no_evil:

1 like

Oef, dit is wel een hele fraaie, geen limited ook :+1:. Nou Grand Seiko, nu nog één met een blauwe dial en je hebt de eerste verkocht :grin:

3 likes

Nog meer leuks:

10 likes

Leuk
Doet mij denken aan deze.

7 likes

Inderdaad, echter dan met 44GS kast. Ik kan het wel eens zijn met Fratello, waar ik net ook de introductie las. Conclusie zo eerste indruk was: Niet helemaal helder waar de nieuwe zich positioneren, sporty dress of dress met een sporty twist. Maar misschien is dat spijkers op laag water zoeken. :wink:

De SBGW267 en 9 zitten ontegenzeggelijk aan de dress kant.

Zucht… allemaal mooi. :smiley:

1 like

Het voelt wel als een aftreksel van een vorige, (lees) net wat leukere uitvoering, die dan moeilijk te verkrijgen is.
Zoals die roze met stalen band sbgw289. Of die blauw/groene USA modellen sbgw273, 275, 277.

Inmiddels word ik langzaam aan GS moe… :speak_no_evil:

11 likes

Die SBGW is er nu ook met andere dials (en straps):

1 like

17 likes

Prachtig vastgelegd zeg :ok_hand:

3 likes

Dank U :wink:

Ja, daar is mijn dochter helemaal wild van… alleen het studententarief, daar kunnen ze bij GS niks mis mee, los van of deze überhaupt nog te krijgen is. :sweat_smile:

Ik snap je gevoel. Het is het laatste jaar ook ineens too much, zeker met al die kleuren. Een kermistent is er inmiddels niks bij , als je ze allemaal in een etalage heb liggen. Los van de prijzen, gaan sommige modellen wat “ordinair” voelen. :speak_no_evil: :speak_no_evil:

2 likes

Even Martijn plagen, of juist de laatste twijfel wegnemen op de vrijdagmiddag :innocent:

22 likes

:heart_eyes:

Ze blijven toch mooi, die GMT’s. Mijn eerste GS liefde :blush:

2 likes

gather-minions-time-to-do-my-bidding

2 likes

De overdaad schaadt inderdaad wel wat… in plaats van 1 leuk model of een update komen er werkelijk hele ladingen op je af. Je kunt stellen dat meer keuze altijd beter is, maar het gaat mij ook niet altijd goed af.

De nieuwe modellen zeggen me niet veel alleszins, de roze LE is net wat mooier imho. Gelukkig kan je er gemakkelijk naast kijken en blijven genieten van alle innovaties op technisch vlak bv :blush:

1 like

Elevator shot. Ultiem horloge dit :smiley:. Levensgevaarlijk ook. Op de fiets leg ik een dubbele afstand af omdat ik steeds naar m’n pols zit te koekeloeren

27 likes

Voor mij was het altijd de Snowflake, al vanaf het begin van de horloge interesse. Pas enige tijd terug kwam de SBGN op mijn radar en toen was het binnen een week zo ver. De opmerking van @lance_explorer dat deze deels geborsteld is en dus niet snel onder de haarlijnen zit was voor mij de trigger

2 likes

Hij is … MOOI

2 likes

Over de Snowflake gesproken ……

Soms denk ik eraan om hem weg te te doen ten faveure van de white birch springdrive.

16 likes