Lekker bandje. Past bijna overal bij.
Op deze foto (ook vergeleken met de foto erboven van de skyflake) zie je wel goed waarom veel mensen de snowflake op z’n titanium band houden.
Wel leuk dat je ze allebei hebt!
je bedoelt de tussenruimte van de band…ja foto is hier weinig vergevend aangezien ik stukje tussen de band niet bewerkt heb in lightroom zie ik
Tsja, dat helpt inderdaad ook niet mee
Zo, met dank aan @Hans en diens superduper snelle koeriersservice voelt dit meer “des Grand Seiko’s”.
De sluiting van een SBGNxxx past dus gewoon en staat veel beter in plaats van zo’n grote knoepertsluiting met wat gaten aan de zijkant erin gehakt.
Ik kan er niet aan doen, maar de originele sluiting van de SBGE257 voelt/voelde gewoon wat goedkoop en misplaatst.
Dus nu is het wat mij betreft weer een GS zoals het heurt. En @illewoare, inmiddels, na wat spelen met Paintshop, heb ik ook geen ambitie meer om de bezel te vervangen. Hij hoort zo en het bling van het keramiek geeft net dat extra cachet aan de wijzerplaat.
In mijn optiek de beste allround (daily) SpringDrive GS (mede van de lume natuurlijk) die er tot op heden is.
Let ook eens op het zilveren binnenrandje van het datumveld. Toch best goed afgewerkt.
Staat goed! Heerlijk forum is’t toch hier, met liefhebbers die direct klaar staan om te helpen.
En het blijft een prachtig horloge zo. Groot gelijk dat je het bezelwisselplan afgevoerd hebt
Ik doe vandaag ook weer mee!
Ik moet toch wel even wennen aan de maat. Die 40mm all dial is zeker niet te groot, maar toch aanwezig. In 37mm was hij perfect geweest denk ik. Ofwel komt het doordat ik de Santos zo vaak gedragen heb de laatste tijd
Maar ik klaag niet hoor verder, prachtig stuk!
Prachtig!
Hou op met die plaatjes van de SBGN003
Ik twijfel sterk de collectie uit te breiden met een mooi horloge wat op dit moment in de blauwe verkoophoek staat.
Maar denk dat ik beter sterk moet zijn en even volhouden en de horlogepot vullen zodat ik voor een Grand Seiko GMT kan gaan.
Hij staat je gewoon goed hoor Jasper!
Hij is gewoon prachtig. Je kunt hem best hebben.
@illewoare en @Tijner, hij is fotogeniek en ook in het echt zo ontzettend mooi… ff doorsparen voor deze is mijn advies
Ik vind dat ding echt dramatisch om te fotograferen, maar als 'ie er eenmaal goed op staat is het een balls out GS. Maar dat is deze ook:
Is ook een mooie, geldt eigenlijk voor alle GS modellen juist omdat ze zo ontzettend mooi zijn. Laten zich lastig vastleggen, maar als het lukt…
Dat is altijd een goed idee!
Kwestie van gewoonte denk ik. Dragen is de boodschap!
Dikke prima zo Er moet wel wat te zien blijven natuurlijk!
Oei oei oei…
36,x mm, handwinder…