Laat je Grand Seiko zien VIII

Haha ja herkenbaar! Dan zit er niks anders op dan je gehele collectie te renoveren naar <39mm :crazy_face:

19 likes

24 likes

Poe poe, dat is de mooiste die er is wat mij betreft. De maat is top en dat subtiele roze lijkt me echt top. Van harte :slight_smile:

1 like

26 likes

Volgens mij vast al eens voorbij gekomen, maar waar laten jullie een Grand Seiko batterij vervangen? Ik had begrepen dat je bij de boutique dan flink mag betalen en dat een horloge maker het net zo goed kan doen. De enige die een beetje bij mij in de buurt is en een HF “keurmerk” heeft, is niet zo handig met batterijtjes vervangen.

Deze heb ik dus gebruikt.

Doet de boutique “meer” dan alleen vervangen?

#groundhogday :slight_smile:

Ik meen dat de boutique / dealers ook de pakkingen vervangen zodat hij weer 100% waterdicht is. Dus meer dan alleen de batterij.

2 likes

Ah, dat was het! Ik had blijkbaar niet goed genoeg gezocht, maar het schiet me alweer te binnen. Het antwoord daarop is dan altijd “maar dat doet een goede horloge maker ook” :slight_smile:.

Ik zal nog eens even een paar andere horlogemaker proberen. :slight_smile:

Ik heb dit bericht in de favorieten. Voor de dag waarvan je weet dat die zal komen :wink:

4 likes

28 likes

BAM! :boom: Goed te zien dat er nog een SBGW295 ligt ergens :+1:t2: Waar is dit?

Wat is de referentie van deze? erg mooi.

1 like

Thanks! Dit is de:

3 likes

thanks!

:joy:

3 likes

Leep :grin:

2 likes

27 likes

Zie ik nou goed dat de liefde alweer snel is bekoeld?

1 like

Het is een onmogelijke liefde, helaas.

Ik was er al bang voor, maar ik vind hem te groot voor mijn pols. Daarbij komt dat het een prijsklasse is waarvan ik merk dat ik het niet prettig draag, ondanks de waanzinnig goede aanschafprijs. Ook moet in deze prijsklasse gewoon alles kloppen aan een horloge en dat doet hij vanwege de maat niet voor mij persoonlijk.

Prachtige deal voor de volgende. Ik heb er nog nooit eentje in deze staat gezien binnen €1000 van mijn prijs (in EU)

2 likes

Jammer zeg, maar ik begrijp je wel. De dial is wel echt prachtig. Alle succes met de verkoop in elk geval!

1 like