Laat je Grand Seiko zien VIII

Ik heb dit boek. Niet in Nederland uitgegeven. Volgens mij alleen uitgegeven voor leden van de GS9 club Japan. Daarom alleen in het Japans en Engels te krijgen. Mooi fotomateriaal overigens :ok_hand:

1 like

Ahh dus het bestaat ook in het Engels? Eens kijken of ik dat vinden.

2 likes

Dat wist ik niet!

3 likes

Ik zou de GMT kiezen. Met de nieuwere versie van de demigauss was het een moeilijkere keuze geweest voor mij. Die heeft een wat cleanere wijzerplaat.

Maar volgens mij had je in een ander topic geschreven dat je beide nu hebt, en er maar één wilt houden. En dan zou ik het horloge dat je het minst draagt wegdoen, simpel.

6 likes

Ik dus ook niet! :slight_smile:

1 like

Gewoon, omdat ik de camera bij de hand had met de macro lens. :smiley:

Dus maar even uit het handje en even niet gelet op de belichting. :wink:

Wel in volle zon.

Deze maar even niet. :wink:

30 likes

Het wordt steeds gekker!
Wat een foto’s

3 likes

Dat is wel echt ongelovelijk mooi hoor. Zowel het horloge als de foto.

1 like

Ik vind de oudere versie juist mooier, de kast vorm is geweldig, heeft nog het dubbele logo en dan nog de mooie gouden accenten… echt gaaf.

Ik draag zo momenteel ongeveer even vaak, maar stiekem vind ik de GMT in z’n geheel toch wat fijner denk ik. Al is het maar puur omdat de GMT gewoon wat kleiner is en dus fijner draagt.

Het zijn beide geweldige horloges, maar stiekem weet ik inderdaad wel waar mijn voorkeur ligt :slight_smile:.

Ik ben vooral een lezer in dit topic, maar zeker nog steeds een Grand Seiko fanaat. En ik heb eindelijk weer de ruimte om een nieuw horloge aan te schaffen. Mijn eerste single-logo Grand Seiko komt hopelijk deze maand nog deze kant op.

11 likes

Welke is het geworden?

Ja, welke? We willen foto’s zien :blush:

Yes…

1 like

Maand duurt nog bijna 3 weken. Tergend!

Tipje van de sluier?

25 likes

:drooling_face:

1 like

Begint met SLGH :slight_smile:

1 like

44GS of Evolution 9?

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Laat je Grand Seiko zien VIII (Deel 6).