Laat je Grand Seiko zien VIII

Ik denk juist dat je er snel op uitgekeken bent @daffie ,maar gezien juo omloopsnelheid heb je m dan iig geprobeerd en kun je weer door.

2 likes

Dat is idd precies mijn twijfelpunt…en daarmee natuurlijk ook meteen de vraag of ik hiervoor m’n GS moet willen ‘opofferen’ (al zal er binnenkort wel weer iets voorbijkomen waarvoor de GS het pad zal moeten ruimen…)

Sterker nog, ik meen ergens in de krochten van mijn brein dat me bijstaat dat je al eens een Ranger gehad hebt toch?

1 like

Klopt…de oude 41mm versie…lang geleden alweer. Die vond ik toen ook erg geslaagd.

1 like

Nog maar weer wat verschillende lichtomstandigheden met de Skyflake… Amazing. :smiley:

24 likes

Idem hier!

1 like

Sinds vandaag hoor ik ook bij dit gezelschap! :star_struck::clinking_glasses::champagne:
En wat een juweel!
@watchup bedankt!

44 likes

Van harte! Prachtig zo’n spring drive.

1 like

Respect-300x199

2 likes

Schitterend! Geniet ervan…

Gefeliciteerd, erg mooi! Laat maar weten wanneer je hem zat bent :smile:

Op Marktplaats staat een verdachte advertentie voor een Grand Seiko SBGX265 (advertentienummer m1966534772). Mijn verdenking is gebaseerd op 't feit dat de foto’s identiek zijn aan die van een advertentie op Chrono 24 (zie https://www.chrono24.nl/grandseiko/heritage-collection--id26924432.htm). Wat denken jullie - foute boel?

Ik denk dat hij een advertentie op Marktplaats en op Chrono24 heeft…

2 likes

Magnifique! :ok_hand:

Lekker man! Proficiat!

Mogguh :coffee:

19 likes

Dat betwijfel ik omdat de adverteerder op Chrono24 in België woont, en die op Marktplaats in Amsterdam. Daar komt bij dat de foto’s op Marktplaats kleiner zijn dan die op Chrono24, wat suggereert dat iemand beelduitsneden heeft gemaakt en gebruikt.

2 likes

Eens.
0 dagen actief ook

1 like

Foute prijs vooral, nieuw voor minder uit Japan, zelfs met de 21% btw etc

2 likes

Welkom hier en prachtig horloge! :+1:t2: