Wel op blijven letten hè.
@daffie Jij blijf mij altijd verbazen! Van iedere dag meerdere foto’s naar het blauwe gedeelte.
De dag die je wist dat zou komen. Zoals ooit een krom Oranjelied ging. Maar onvermijdelijk.
Tja…zoals @amusicar ook zegt…onvermijdelijk. Ik houd het ondertussen al meer dan 80 dagen vol…niet slecht voor mijn doen. Overigens moet ie niet weg…eens zien of er animo is.
Zou wel weer eens een stoere Tudor willen bijvoorbeeld…vandaar.
Staat toevallig net een Ranger te koop.
Jij bent ook wel Oris 65 fan, toch?
Die Ranger idd…helaas wil flieger geen ruil.
Oris 65 leuk jazeker maar nu ff niet.
Precies de reden dat de quartz het bij mij thuis wel overleeft.
Wat gaaf…
Succes met de verkoop. Ben benieuwd naar je volgende aanwinst.
De voordelen van een compacte kast, korte L2L en minimale dikte zijn niet te onderschatten in een daily. Daarnaast helpt de zwarte plaat en ingetogen ontwerp zeker mee… Saai (?) maar tijdloos en toch gewoon een GS om de pols.
Sinds de komst van de 261 is er eigenlijk nog weinig drang voor wat anders… (al doet de SPB317 goed zijn best om mijn aandacht te krijgen. )
Dank. Het is meer om te zien of er animo is…testing the waters…zogezegd. Ik zit zeker niet op een schopstoel en de GS mag net zo goed blijven.
Heb je hem toch maar gewoon erbij opgepikt?
Tof ding die Ranger hoor
al haalt ie het niet bij GS natuurlijk
Haha…nee is verkocht aan ander HF lid. Maar er bestaat een mogelijkheid ik 'm met hem ruil tegen m’n GS. Daar is sinds gisteravond al contact over&weer. Ik denk er momenteel over na…
dat zijn de goede deals
Mmmh hoe gaaf die Ranger ook is, die kan niet op tegen je GS. Maar het is wel weer eens wat anders
Er is dan ook nog niets besloten…