Wow, echt heel mooi! Gefeliciteerd!
SBGY021G ! Linkje heb jij al gezien in m’n NA topic denk ik, maar hier ook voor de rest; klik
Dank allemaal voor de fantastische reacties. Voel mij zeer welkom op dit gedeelte van het forum Ik voel een “down the rabbit hole” aankomen qua Grand Seiko, maar fuck it. Lekker.
Goud!!! Wat zalig dit
En ja, Cc moest even maxed out… Nu weer een paar maanden water en brood. Komt wel goed. Eten kost hier gelukkig niks
Geen idee… Rolex blindheid? Al heb ik wel meerdere Seiko’s gehad. (en omega’s) Enfin, beter laat dan nooit.
@ de rest, dank voor alle reacties.
Ik voel mij bijna schuldig dat ik 'm dan “zomaar” tegen kom… Dit was één van de laatste, het is ook nr 93. Ze vertelde dat ze elke keer in kleine batches binnen komen, niet 100 in 1x. Het broertje, de sundial had ze nu niet liggen, maar ook van die kwamen de laatste paar exemplaren de komende dagen binnen.
Ik ben ook verliefd op de plaat. Van afstand heel simpel, maar dan toch veel detail en levendigheid in de plaat. Geen power meter voorop ben ik ook wel blij mee, en spring drive is super sexy. De renders kloppen niet helemaal, maar het hangt wel af van het licht. Ik zou zeggen meer richting wit/bleek, en soms wat kleur richting heel licht/warm geel.
Thx!
En gelijk een hele mooie. Gefeliciteerd!
En dan iets betere foto’s van vandaag. Voor en achterkant en in 't licht en schaduw;
https://i.imgur.com/wYOTdG3.jpg
https://i.imgur.com/LGSkMMC.jpg
Voor mij (bijna) de perfecte GS daily. Ik zou nog graag eens de stap naar een identieke Spring Drive variant maken. Echter de fijne compacte maten van de SBGX261 ga je vooralsnog niet vinden in een Spring Drive…
Wow…fraaie editie!
Ja, goedkoper zijn de GS in Thailand zeker niet!
Heel mooi
Prachtig zeg!
Staat je goed!
Mede vanwege de compacte maat staat deze bij mij op de shortlist als m’n eerste GS. De champagne en witte varianten zijn eventueel ook nog kanshebber .
Maar snap ook deze aantrekkingskracht inderdaad. Wel wat forsere prijzen helaas…
Same here, ik wil de zwarte of blauwe een keer toevoegen en zeker op staal.
Staat mooi @Arnie82
Vandaag op een congres over AI. En niet elk onderdeel vergt evenveel aandacht. Dus hierbij een fotootje van mijn sbgw252.
Herkenbare momenten! Jaarbeurs?
Inderdaad.