Laat je Grand Seiko zien VIII

Boze tongen beweren dat die GMT het prima doet op NATO, MN straps, Tropics, leer en wat je ook maar kan verzinnen.

2 likes

Even banden swappen

16 likes

Nee joh gekkie, deze blijft/hoort lekker op staal. Ben niet zo’n bandenwisselaar. Ik wissel gewoon van horloge :joy:

1 like

NA! Mijn eerste GS, het werd tijd!

64 likes

36 likes

Prachtig! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Mooi! En gelijk een toch wel bijzondere plaat!

1 like

Welke referentie is dat? Gefeliciteerd!

1 like

Inderdaad, en welkom in het goede gedeelte van H.F
🙋

1 like

Gefeliciteerd, mooie aankoop :star_struck:

1 like
4 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! Geniet ervan met volle teugen! :fire:

2 likes

BAM! Gefeliciteerd.

1 like

En waarom moest dat zolang duren?
:thinking:

Haha, beter laat dan nooit. En met een heel bijzondere wijzerplaat.
Welkom bij De Club!

1 like

Prachtig! De SBGY021 ‘Nami’ :star_struck: Ik was naarstig op zoek naar deze in Bangkok afgelopen september, maar toen net te vroeg (wel veel posters etc.). In een GS winkel zeiden ze toen wel dat alle 62GS hi-beats (een van de twee andere Thaise LEs) al waren gereserveerd. Heb je deze nu nog nieuw kunnen aanschaffen? Dat zou me wel verbazen gezien deze nu ruim een half jaar geleden is aangekondigd, en het een 100LE betreft.

Een heel bijzondere wijzerplaat met een motief dat slechts op een paar andere Grand Seiko’s te vinden is, volgens mij.

Ik ben erg benieuwd naar de kleur. Op de renders een beetje pastellerig groen, maar op jouw foto’s aanzienlijk bleker.

Leuk deze hier langs te zien komen! :+1:t2:

3 likes

@Olly

25 likes

Ik ga stuk :rofl:

2 likes

:joy: zo voelde ik mij toen ik 345.000 BAHT googlede :joy:

6 likes

21 likes

Hahaha! Weten we nu dat 345.000 BAHT ontiegelijk veel geld is :joy: maar je krijgt er wel een prachtige GS voor :star_struck:

2 likes