Laat je Grand Seiko zien VIII

Heb je hem toch maar gewoon erbij opgepikt?
Tof ding die Ranger hoor :ok_hand:

al haalt ie het niet bij GS natuurlijk

3 likes

Haha…nee is verkocht aan ander HF lid. Maar er bestaat een mogelijkheid ik 'm met hem ruil tegen m’n GS. Daar is sinds gisteravond al contact over&weer. :wink: Ik denk er momenteel over na…

4 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes: dat zijn de goede deals

Ondertussen…:ok_hand:

17 likes

Mmmh hoe gaaf die Ranger ook is, die kan niet op tegen je GS. Maar het is wel weer eens wat anders :blush:

4 likes

Er is dan ook nog niets besloten…:sunglasses:

2 likes

Ik denk juist dat je er snel op uitgekeken bent @daffie ,maar gezien juo omloopsnelheid heb je m dan iig geprobeerd en kun je weer door.

2 likes

Dat is idd precies mijn twijfelpunt…en daarmee natuurlijk ook meteen de vraag of ik hiervoor m’n GS moet willen ā€˜opofferen’ (al zal er binnenkort wel weer iets voorbijkomen waarvoor de GS het pad zal moeten ruimen…)

Sterker nog, ik meen ergens in de krochten van mijn brein dat me bijstaat dat je al eens een Ranger gehad hebt toch?

1 like

Klopt…de oude 41mm versie…lang geleden alweer. Die vond ik toen ook erg geslaagd.

1 like

Nog maar weer wat verschillende lichtomstandigheden met de Skyflake… Amazing. :smiley:

24 likes

Idem hier!

1 like

Sinds vandaag hoor ik ook bij dit gezelschap! :star_struck::clinking_glasses::champagne:
En wat een juweel!
@watchup bedankt!

44 likes

Van harte! Prachtig zo’n spring drive.

1 like

Respect-300x199

2 likes

Schitterend! Geniet ervan…

Gefeliciteerd, erg mooi! Laat maar weten wanneer je hem zat bent :smile:

Op Marktplaats staat een verdachte advertentie voor een Grand Seiko SBGX265 (advertentienummer m1966534772). Mijn verdenking is gebaseerd op 't feit dat de foto’s identiek zijn aan die van een advertentie op Chrono 24 (zie https://www.chrono24.nl/grandseiko/heritage-collection--id26924432.htm). Wat denken jullie - foute boel?

Ik denk dat hij een advertentie op Marktplaats en op Chrono24 heeft…

2 likes

Magnifique! :ok_hand: