Heb je hem toch maar gewoon erbij opgepikt?
Tof ding die Ranger hoor 
al haalt ie het niet bij GS natuurlijk
Heb je hem toch maar gewoon erbij opgepikt?
Tof ding die Ranger hoor 
al haalt ie het niet bij GS natuurlijk
Hahaā¦nee is verkocht aan ander HF lid. Maar er bestaat een mogelijkheid ik 'm met hem ruil tegen mān GS. Daar is sinds gisteravond al contact over&weer.
Ik denk er momenteel over naā¦
dat zijn de goede deals
Mmmh hoe gaaf die Ranger ook is, die kan niet op tegen je GS. Maar het is wel weer eens wat anders 
Er is dan ook nog niets beslotenā¦
Ik denk juist dat je er snel op uitgekeken bent @daffie ,maar gezien juo omloopsnelheid heb je m dan iig geprobeerd en kun je weer door.
Dat is idd precies mijn twijfelpuntā¦en daarmee natuurlijk ook meteen de vraag of ik hiervoor mān GS moet willen āopofferenā (al zal er binnenkort wel weer iets voorbijkomen waarvoor de GS het pad zal moeten ruimenā¦)
Sterker nog, ik meen ergens in de krochten van mijn brein dat me bijstaat dat je al eens een Ranger gehad hebt toch?
Kloptā¦de oude 41mm versieā¦lang geleden alweer. Die vond ik toen ook erg geslaagd.
Idem hier!
Van harte! Prachtig zoān spring drive.

Schitterend! Geniet ervanā¦
Gefeliciteerd, erg mooi! Laat maar weten wanneer je hem zat bent 
Op Marktplaats staat een verdachte advertentie voor een Grand Seiko SBGX265 (advertentienummer m1966534772). Mijn verdenking is gebaseerd op 't feit dat de fotoās identiek zijn aan die van een advertentie op Chrono 24 (zie https://www.chrono24.nl/grandseiko/heritage-collection--id26924432.htm). Wat denken jullie - foute boel?
Ik denk dat hij een advertentie op Marktplaats en op Chrono24 heeftā¦
Magnifique!