Heb ik gehad . Schitterende plaat, maar iets te groot voor mij.
Daar is hij weer eens! Heb je hem al eens in verschillende posities op de meter gezet? Ik heb mijn 9S64 vannacht met de 3 omhoog gelegd, in de hoop dat hij wat tijd zou winnen. Maar helaas. Nu maar eens met de 9 omhoog proberen dan.
Ik heb echt niets met een timegrapher gedaan. Ik weet wel dat ik 'm gisteren een paar seconden voor m’n Chronomaster zette, en hij lijkt geen tijd gewonnen te hebben tijdens het dragen.
Ik blijf de afwerking van deze 9S64 versie mooier vinden dan die van de opgepimpte versie in de SBGW260. Alhoewel die bijzonder is, komt deze authentieker op mij over.
Op uitvergrotingen van die bijzondere versie zie je dat die bevelling niet handmatig is gedaan, en ook niet handmatig is nabewerkt. Die is zo direct uit de cnc machine afkomstig. Klik maar eens op onderstaande foto. En dan nog eens om hem groot te maken, en scroll dan naar de boog links van de balans. Je ziet daar allemaal smalle verticale streepjes van de cnc bewerking van de bevel.
Beetje machinale bevelling, paar geblauwde schroefjes, gouden plaatje erop, hairline finishing, en dan op de site van de GS9 club suggereren dat dit een uurwerk is op het niveau van de micro artist studio (ping, weer een dubbeltje!). Nee, dan liever het origineel denk ik. Al blijft de SBGW260 met dit uurwerk natuurlijk bijzonder.
Na zich weer nuttig gemaakt te hebben op een tripje naar Belfast mag deze nog een paar dagen langer op de pols blijven.
@Fate_Amenable_To_Change heeft gelijk gekregen: hij groeit langzaam aan je, deze 9F GMT van GS.
Blijft ook mooi, deze!
Kan ik mee eens zijn, die plaat speelt zo mooi met het licht
Zeker!
Blijft een topper!
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze die extra gouden plaat op die keurige brug moesten schroeven. Als het geen functie heeft vind ik dat ze het moeten laten.
Hier accepteer ik die soort van stalen opzetbrug voor het raderwerk omdat hij ze op z’n plek houdt, maar zelfs daar zag ik liever gewoon een halve brug, gesloten, zodat eea strakker werd. Maar goed, da’s heel erg een smaakzaak. Ik was hier ook een groot fan van, zelfs met alle ruwe randjes aan die afwerking: