Ik was nog in Grand Seiko heaven
De tweedehands tax free prijzen zijn echt belachelijk laag daar. Scheelt echt duizenden euro’s in vergelijking met Europa.
Ik was nog in Grand Seiko heaven
De tweedehands tax free prijzen zijn echt belachelijk laag daar. Scheelt echt duizenden euro’s in vergelijking met Europa.
Ben nu toch benieuwd naar uw pols omvang?
39/40mm ben ik echter wel benieuwd naar
Dat is echt fantastisch. De tweedehandsjes verkopen ze dus ook in de flagship store?
Niet bij hun zelf maar wel in dezelfde straat. In Japan is second hand luxury echt mega, helemaal horloges en tassen. De winkels die dat verkopen zien er ook echt fantastisch uit (Allu, Watchnian, Okura, Ginza Rasin, etc), geen obscure handelaren.
Echt een aanrader en ze hebben echt tig vestigingen in Tokyo, Osaka, etc.
Toch eens een excuus zoeken voor een zakenreis binnenkort . Goede tips!
Die SBGK005
Wat een prachtige flagship store.
Wat een mooie trip, en een bezoek aan de flagship boutique lijkt mij ook wel wat.
En ja, als de Japanse prijzen sowieso al iets vriendelijker zijn en als je daar tax free rekent, maar er hier 21% BTW bij moet leggen, zit je al snel op zo’n verschil.
Maar ik moet zeggen dat ik op Chrono ook al wel een paar Evolution 9 modellen heb zien staan die ook inclusief verzending en BTW nog steeds fors goedkoper zijn dan hier retail. Alleen is het echt niet zo dat alles wat in Japan te koop staat veel goedkoper of aantrekkelijker is dan hier.
Goeie tips - dank je!
Nog iets blijven plakken? Of alleen gekeken?
kantoor mannetje met een 17 cm pols
Alleen gekeken, maar het was wel heel verleidelijk (helemaal die SBGK005 van €4700 en de Skyflake 407 van €3600), maar ik was niet op zoek naar een GS. Maybe next time
Mooi! Wat draad is dit toch van GS! Het ene na het andere kunststukje komt hier voorbij!