Ik dacht al, waarom zien we de SBGR099 niet meer? Je hebt een goede pols voor de 42mm zo te zien!
Staat je goed! Leuk die laatste foto.
Heel mooi!
Prachtige glimmert! Weet je al wat de volgende wordt?
Super! Gefeliciteerd!
Thanks allen, ik ben er erg blij mee.
Ik hoop even te kunnen wachten met de volgende, ik heb helaas weinig zelfbeheersing. Ik overweeg nu de GS SBGV223 / SBGP011 / SBGP003, kortom 40mm HAQ met een zwarte wijzerplaat. Met een 10 mm dikke (dunne) kast zou ik die ook op leer willen proberen als semi-dresser. En, quartz, dus āgrab and goā, leek me niet verkeerd. Andere optie is de SBGN013, een HAQ GMT in 40mm / 12mm. Maar dan schiet ik mān eerste doel weer voorbij (dun, wat meer formeel). Deze hobby is problematisch.
Hij is niet verdwenen! Ik ben de volgende die er goed voor probeert te zorgen en er in ieder geval van gaat genieten. Het is een flinke jongen maar ik trek het nƩt, die 42mm.
Oei.
Ik verwacht tegen het eind van het jaar ook een batterij in mijn SGBN003 nodig te hebben en zou dan bij Van Baal uitkomen.
Dan ben ik wel benieuwd waarom dat geen optie is.
PM maar aub om troubles te voorkomen.
Ik mag hier eindelijk ook weer posten! Een snelle foto van daarnet in de auto, wat een pracht weer (de datum had ik iets te ver gedraaid
)
Mooie aanwinst. Ik had al zoān idee dat jij het niet lang zonder GS zou volhouden!
De volle 2 maand zeg, wat een armoede š«£ !
Nu de honger weer gestild is, kan ik rustig afwachten waarmee GS nog komt. Wat is een horlogedoos zonder Spring Drive tenslotteā¦
Staat je goed! Enjoy
Prachtig man! Band staat m goed Spijtoptanten worden hier altijd in genade aangenomen
Lekker weer J! Welkom terug mag ik niet zeggen als iemand momenteel zonder GS.
Al ideeƫn voor de volgende, of is de scheiding nog te vers?
Te vers vooralsnog.
Prachtig! Deze blijft lonkenā¦