Vanmorgen werd ik wakker met een besluit; ik ga een afspraak maken voor die prachtige GS waar ik om de dag wel ff naar gekeken heb en ondanks mijn gedraai toch wel ging kopen.
Na een bak thee de laptop erbij… ‘sold’.
Fuck.
Classy band ook!
Hele mooi klok
Ongelooflijk dat je hem in twee kleuren hebt en ze beiden houdt 

Inderdaad! Die hadden lekkere kortingen ook nog. Mooi ding 
Ze hebben ook nog een zilvere voor een mooie prijs, maar helaas mij echt te groot.
Mooie keuze! Snel een andere band erop dan als hij binnen is. De OEM is mooi, maar het blijft maar gewoon zwart natuurlijk. Foto uit mijn archief 
Ik zat ook al te zoeken voor een mooie band. Dat Molequin lijkt wel wat moois te hebben!
Dat zou inderdaad mooi kunnen matchen! Het is bijna hetzelfde kleur wijzerplaat als de SBGA293, dus het model is je niet heel vreemd 
Jammer
Wel heel clean zo. Wat is de kastdiameter hiervan? De maat staat je goed in elk geval!
37,3mm op mijn 17cm pols. Echt een vintage diameter, stond heel goed inderdaad. Het is een archieffoto, ik heb hem uiteindelijk snel verkocht omdat ik de platte GS wijzers een stuk mooier vind
. Die spelen meer met het licht, zie de foto hier even boven.
Beide erg mooi; maar soms moeten er keuzes gemaakt worden natuurlijk 
Nogal, maar mijn eigen schuld.
Gooit m’n vriendin nog even een kop koffie over de laptop,dat staat denk ik los van de GS, maar de dag wordt niet veel beter zo.
Is het al bijna maandag? 
Heeft ze veel schade?