Laat je Grand Seiko zien VIII

dacht aan zoiets erbij

5 likes

Ik zat ook al te zoeken voor een mooie band. Dat Molequin lijkt wel wat moois te hebben!

1 like

Dat zou inderdaad mooi kunnen matchen! Het is bijna hetzelfde kleur wijzerplaat als de SBGA293, dus het model is je niet heel vreemd :wink:

15 likes

Jammer

Wel heel clean zo. Wat is de kastdiameter hiervan? De maat staat je goed in elk geval!

1 like

37,3mm op mijn 17cm pols. Echt een vintage diameter, stond heel goed inderdaad. Het is een archieffoto, ik heb hem uiteindelijk snel verkocht omdat ik de platte GS wijzers een stuk mooier vind :blush: . Die spelen meer met het licht, zie de foto hier even boven.

2 likes

Beide erg mooi; maar soms moeten er keuzes gemaakt worden natuurlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Nogal, maar mijn eigen schuld.
Gooit m’n vriendin nog even een kop koffie over de laptop,dat staat denk ik los van de GS, maar de dag wordt niet veel beter zo.
Is het al bijna maandag? :slightly_smiling_face:

1 like

Heeft ze veel schade?

2 likes

Was natuurlijk niet expres en ze zat er mee mee dan ik, het is een computer, geen Ducati.

Interessante maanfase implementatie in een recent Seiko patent:

Benieuwd of we ooit zoiets gaan zien.

4 likes

Wellicht in een Credor

1 like

20 likes

Back to back :innocent:

25 likes

Ontzettend moeilijk vast te zetten door de gespiegelde oppervlaktes (wellicht ook door mijn beperkte fotografiekennis).

27 likes

25 likes

Prachtig stuk! Met dat dun uurwerk komt de kast echt mooi tot zijn recht. Genieten maar :heart_eyes:

1 like

Heel mooi zeg! :+1:t2:

1 like

Sorry nog eentje…GS spam. :blush:

25 likes

Mooi.

1 like