Nieuw bandje. Goeie combi al vind ik zelf
Enige manier waarop ik kan zien dat dat de blauwe is is door het datumvenster
Zo, met schroefjes en het pinnetje erbij kost een kleine schakel maar liefst 123 euro.
Is er hier iemand die misschien een halve schakel kan missen?
Heel gaaf! Ben benieuwd naar je fotoās straks.
Daarom kijk ik op verkoop fotoās altijd goed of er twee halve schakels in de band zitten van het te verkopen horloge. Of ik vraag ernaar.
Op zich is 123 euro overkomelijk, om hem compleet te krijgen. Dat kosten losse onderdelen nu eenmaal. Een vintage GS gesp is nog wel een stukje duurder.
@PDB En mocht je helemaal nog klem lopen op bijvoorbeeld de ronding van de vouwsluiting op de pols, dan is het spelen met bovenstaande combinaties aan ƩƩn kant van de sluiting ook nog een extraatje om de band op zijn ideaalst om de pols te krijgen.
Het is mij in ieder geval met bovenstaande formule tot op heden altijd gelukt om de band super comfortabel te krijgen. Zelfs met wat werking van warmte in zomer of winter niet nodig gehad om alsnog een āwinter-ā of āzomerstandā met diverse schakels af te passen.
Je wilt ons zeker niet vertellen welke bovenaan je lijstje staat?
Ik denk dat jij het wel weet. Al heb ik tijdens mān zoektocht een andere gevonden die het waarschijnlijk gaat worden als een van de SBGHās verkocht is
Had ik eigenlijk ook moeten doen inderdaad. Maar ik ging ervanuit dat het een full set was en dat alles srbij zat. Komt ook bij, ik wist van te voren ook niet alle details over de band en halve schakels etc.
Uiteindelijk is het ook wel overkomelijk, maar het is natuurlijk wel jammer . Maar bedankt voor je hulp nog
Heel goed dat je de rol van Daffie op je genomen hebt. Zo blijven we mooie GS plaatjes krijgen.
Heel mooi.
Die band staat hem goed
Dank je. Ja, het is toch een beste banden swapper ook. Nu nog op zoek naar een dress band. Donkerblauwe alligator of struis. Of wellicht toch gewoon Cognac.
Ik merk dat met bruin getinte banden de wijzerplaat een soort gezichtsbedrog veroorzaakt, namelijk dat hersenen de plaat dan vertalen naar iets met een goud/champagne zweem. Heel bijzonder.
Ha, ja we wisselen elkaar af, toch @daffie? Althans, we gaan binnenkort weer gelijk op. Al duurt het nu wel lang zonder een GS van jouā¦
Je doet het prima. Hier eventjes AWOL vwb het GS hoekje. Komt wel weerā¦