Goeiemorgen!
En weer, deze week hoogstwaarschijnlijk nog dagelijks, een portie spam.
Na vijf jaar is de cirkel rond, denk ik. Zo op deze leren band, ben ik inderdaad zo ongeveer terug bij af. Dit horloge heeft wat de SBGR305 qua wijzerplaat had, met daarnaast een hele hoop plussen. Ik denk zo’n beetje voor mij, en dat is natuurlijk erg persoonlijk, alles wat ik in een GS zou willen.
Had ik al laten weten dat ik meer dan enthousiast ben?
Maar kijk dan!
En gister in het avondzonnetje.
Hoop van jullie zeiden neem leer ipv een andere sluiting, ik ben tegen dat advies in gegaan en heb voor mij het ideale reis horloge gecreëerd. Geen afgeknelde pols meer maar gewoon lucht en comfort. Ik ben het eens met dat het estetisch niet in lijn is met het de lijn van het horloge maar voor mij weegt in dit geval het comfort op tegen die compromis.
En waarom niet? het kan gewoon en wat je zegt het ideale reishorloge heb je zo gecreëerd. Overigens is deze sluiting wel mooier dan ik ooit op de SGBA sport GMT had. Die zag er echt goedkoop uit. Deze is, los van de dikte, top.
De dikte is inderdaad een ding maar het geeft zoveel meer comfort om gewoon simpel een paar mm extra te hebben. Dit horloge met mijn baan als piloot stelt me gewoon in staat het altijd en overal te dragen waar ik dat voorheen gewoon niet kon. In de koude omstandigheden te los in warmte te strak nu geen enkel probleem meer.
Super oplossing en één van de mooiste GS’en van HF
Dat is toch het allerbelangrijkste
Die schoenen staan hem goed
Mijn SBGA231 heeft toch dezelfde sluiting? Maar in titanium. Functioneel is het echt een perfect ding, en ik draag hem graag. Optisch zou hij eleganter mogen zijn. Maar het is idd fijn hem even ruimer te kunnen klikken.
Ja veel te dik maar ik moest gewoon echt deze mogelijkheid hebben kreeg gewoon geen goede fit met de normale sluiting dus dit was voor mij de enige optie om origineel te blijven ook met de band.
Maar als deze duiker sluiting op jouw band kan, dan kan misschien ook jouw sluiting op de band van de duiker… alhoewel ik niet zou wisselen. Maar vanuit elegantie bekeken best een optie.
Haha een GS duiker heeft weinig weg van elegantie. Een ander bandje zal daar echt niet iets aan veranderen.
Erg mooi op deze band ziet er classy uit