Uiteindelijk toch een 403 geworden.
De 105 eigenaar reageerde nergens op waarna ik voor een 403 ging kijken. Die was net verkocht volgens de verkoper, dus ik staakte de zoektocht alweer, tot ik nog een 403 tegenkwam in erg mooie staat en voor een betere prijs.
Het moest zo zijn, zeggen ze dan
Vandaag langs een AD geweest om een aantal Grand Seiko’s te passen. Man man man, wat wil ik nu toch een Grand Seiko
Acht verschillende horloges gepast. De Grand Seiko’s die mij de grootse lach gaven zijn de SBGA413, SBGA407, SLGH013 en de SBGY013.
Bij deze vier bleef ik staren naar de wijzerplaat en/of de kast. Nu nog rustig doorsparen en later weer even gaan passen. Tot dan, kan ik mij lekker maken met jullie plaatjes
Dank U
Ben heel benieuwd aan welke alternatieven je denkt. € 4.500 voor een nieuwe Grand Seiko SBGA293 is een fantastisch aanbod. Bij welk ander merk vind je zo’n mooi horloge?
Ik kijk een beetje in de 4-6k categorie. Dat is heel breed, i know. Maar de Zenith Defy Skeleton is een serieuze optie. Samen met wellicht toch een speedmaster. Allemaal totaal andere horloges maar ik zoek niet iets specifieks.
Ik zie steeds een vader bij de school van mijn kinderen met een GS. Die valt mij steeds op, vooral de wijzerplaat. Maar ik denk dat dit een 261 is. En ik denk ook dat die wijzerplaat iets donkerder is.
Dat is een prima prijs ja.
Nee hoor, erg mooie BFB.
Gefeliciteerd, alvast. Ik mis dat horloge soms echt.
Prachtig! Ik zit volledig in team staal voor deze GS
Heerlijk! Ik blijf het zeggen, het is 1 van de mooiste
Bedankt ! En dan te bedenken dat gewoon niet op de foto te vatten is hoe prachtig afgewerkt ie is. Geldt voor elke GS eigenlijk
De wijzers én de indices die meelopen met de ronding van de wijzerplaat. Hoe dóen ze dat bij GS!? Zelfs de wijzer van de power reserve volgt de ronding van de plaat. De details van de kast, draagcomfort etc en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ben enthousiast