Originele band zou ik niet doen. Er zijn tegenwoordig zóveel third-party aanbieders dat in mijn ogen originele banden - van welk merk dan ook - eigenlijk het geld nooit waard zijn. De keuze is reuze!
Heel gaaf! Mooi ook de verschillende uurwerken en variatie in kastvorm. Erg gaaf zo bij elkaar 
Fantastische aanwinst! Mooie aanvulling op de GS collectie
. Is die band op de SBGK009 een beetje comfortabel? Zit er nog wel eens naar te loeren voor de mijne 
Ik vind die band heel comfortabel.
Mooie verzameling Grand Seiko’s! 
WoW 
Schitterende aanwinst! Prachtig in al zn details 

Prachtige collectie. Van harte!
Grappig. Als dat was gebeurd op de wijzerplaat was ik per direct klant af.
Wil je dat idee alsjeblieft nooit, maar dan ook nooit meer en plein public herhalen?
Voor diegenen die graag de straten van Ginza op hun horloge zien, maar de SBGH297 (260LE) zijn misgelopen, is er een nieuwe kans met de SBGH315 (400LE).
Naast het Ginza wegennet wordt de wijzerplaat tevens gesierd(?) door vierkantjes, en een soort vingerafdrukmotiefje. Zoals gebruikelijk onmogelijk om een goed oordeel te vellen op basis van de GS plaatjes.
Heel gaaf, gefeliciteerd!
En mooi ook; die snaarstrakke print op de eerste foto 
Deze is wel mooi hoor. Gewoon zilveren wijzers en een nieuwe blauwe wijzerplaat in de 62gs.
Ik ben een beetje gs moe, maar als ze deze nou eens met het nieuwe Hi beat uurwerk uitbrachten

De vraag blijft hoe deze wijzerplaat er in het echt uitziet. Kan me voorstellen dat het een beetje teveel is met die drie motieven over elkaar…
Bij GS kun je op basis van de renders bijna nooit weten hoe het horloge er in normaal daglicht uitziet. Misschien wel gewoon egaal donkerblauw 
Ik zou hem houden:innocent:
Nog heel even geduld

Deze lijkt me geweldig. Dit is een beetje meer a-la-de overdaad van Credor. Ik houd hier wel van.