Het blijft jammer. Nieuw of niet maakt toch niet uit? Ik heb liever deze 2e hands double logo dan veel andere.
Op zoek naar een volgende GS, kwam ik een uitverkocht model op Bol.com tegen.
Naast het feit dat ik nooit verwacht had dat Bol & Partners dit zouden verkopen, staat er de meest sneue review onder die ik ooit gelezen heb. Moet haast aan een ander merk denken
https://www.bol.com/nl/nl/p/grand-seiko-spring-drive-sport-ltd-edition-sbga403/9300000061645019/
Geen stoere kras o.i.d.?
Ik heb het altijd jammer gevonden van de 403 dat ze hem geen draaibare bezel gegeven hebben. Met dat de minuten er zo leesbaar op staan, had de bezel heel goed dienst kunnen doen als pizzatimer etc.
Ja eens.
Ik snap dan weer niet waarom die knots van een duiker sluiting er op zit. Wat is het nu, duiker, of niet?
De sluiting is niet zo mooi om te zien, maar wel heel functioneel.
Nee niks! Ik denk dat het de band was en niet de kast.
Ik heb nu liever tweedehands, dan hoef ik me geen zorgen te maken over gebruikssporen. Draagt w.m.b. fijner dan nieuw
Wat vinden we van de rubberen banden voor de Evo 9 modellen?
Ze ogen een stuk slanker dan de originele rubberen banden van de duikers. Al lijkt de metalen keeper direct uit de stal van de Marinemasters te komen (net als de vouwsluiting op de GS duikers)
Het enige dat ik er over kan vinden, is dat ze tijdelijk weggegeven zijn bij aanschaf van een Evo 9 model tijdens een actieperiode. Ik ben ze nog niet buiten Japan tegengekomen
Nieuw
Oud
Vind de band mooier dan de Evo 9 modellen zelf, de horror van die afgeknipte wijzerpunten…
Ja hoor, beide nog steeds in de collectie.
Vond ik eerst ook. Maar blijkbaar is mijn oude brein nog vrij flexibel. Inmiddels kan ik ze wel waarderen. Moet erbij zeggen dat ik ervoor heb geoefend met deze Rmalti:
het mijne ook, maar er zijn grenzen aan blijkbaar
Dat is pas horror
Incoming!
Het wordt weer eens tijd: mijn periodieke complimenten met de fantastische foto’s, Frans!
Prachtig zo’n 9R15 spring drive. Maar waar zit hij in? In een 403 of een 105???
Gefeliciteerd met de aanschaf in elk geval.