Fors maar optisch wel okay met die punt(?)lugs naar beneden
Wauw maar groot
Die kast Retecool!
Edit: groot, maar kan. Niet te groot
Wat een toffe GS! Echt weer iets anders
Was mij nog niet opgevallen dat die al een afgeknotte urenwijzer had voor de evolution 9 collectie.
Ik vind het bij deze kast en wijzervorm niet misstaan.
Bij de evolution 9 series vind ik het ook niet meer zo gek staan als bij mijn eerste indruk. Ik denk dat dat beeld initieel voor mij voornamelijk werd gevormd door close-up foto’s, want in het echt stoort het mij helemaal niet meer als ik er een zie bij een juwelier.
Een heel interessante GS met een geweldige kast! Is hij te groot? Tja, hij heeft dezelfde diameter en lug-to-lug als mijn sbga231 duiker. Soms vind ik die wat groot. Maar laatst had ik een “het lijkt wel een 38mm” ervaring
Ik merk wel wat ik mijn duiker niet draag als ik wat subtieler over wil komen. Dus in die zin is hij te groot. Aan de andere kant vind ik hem op andere momenten helemaal geweldig. En is het op het moment het horloge dat ik het meeste draag.
Ik ben heel benieuwd naar de kastvorm van de jouwe in het echt.
De kast en band vallen mooi om de pols en de 14mm dikte is alleszins redelijk. Toch maakt de combinatie van een zeer grote wijzerplaat met de hoekige kast die hem zowel klein als groot laat dragen.
Het is maar goed dat hij van titanium en niet van staal is. Dat zou hem ondraagbaar maken.
Komt vast wel weer eens een meet!
Wat mij wel weer opvalt is het niveau van schittering (door afwerking) van de wijzers en uur markers. Dat vind ik de laatste jaren erg teruglopen bij meerdere modellen, maar bij deze zijn ze net zo straks als 10 jaar geleden.
Zal GS inmiddels toch onderscheid in afwerking maken tussen verschillende lijnen?
Welke is dit? Heel gaaf! En tof naast je SBGN.
Een prachtige vorm. Ook nog een iets bol glas zie ik? En titanium rules inderdaad voor deze forse horloges!
Echt heel fraai Uitgesproken, zeker, maar wel verfijnd. Mooi hoe de kast zo rond de pols valt. Toffe band. Het geheel klopt gewoon
De Evolution 9 rubberen band is ook binnengekomen vandaag. 23mm, dus hij past op de ‘‘Lion’’. Die MM300 keeper is wel verschrikkelijk. Daar hadden ze toch wel wat beters voor kunnen verzinnen?
Heb deze band nog nergens te koop gezien. Schijnt een giveaway te zijn bij aanschaf van een E9 model bij boetieks die actie hebben.