Blijft mooi !
Dank je
Hoe bevalt hij Luuk?
Hij bevalt me wel maar twijfel of deze het gaat redden tov een duiker voor mij
Haha, had niet anders verwacht…
We geven het nog even de tijd
Mooi man! Houden.
Dank je David, ik moet er nog eens goed over nadenken, vind hem prachtig alleen merk ik dat ik een duiker (zeker in deze periode) toch sneller pak
Vooral houden deze . maar heb het idee dat ie al met één been in het blauwe gedeelte staat
. Waarom pak je sneller de duiker?
Dank je, ik pak eerder een duiker met dit weer en een T-Shirt, vind dit denk ik iets te gekleed
Ik heb hem gehad en ik vond het nochtans de pertecte allrounder, ik mis ‘m nog wel eens. Maar een GS staat niet zo mooi met draagsporen, een duiker is wel onbezorgder dragen
Geniet ervan zolang je hem hebt!
Je mag hem altijd over nemen van me
Mooie allrounder dat zeker dus wie weet
Haha ik zou bijna twijfelen maar de eerstvolgende wordt toch echt een Zenith Revival
Na een advertentie op dit forum en een prettige overdracht kan de zoektocht naar mijn eerste GS (SBGW289) na een jaar gesloten worden!
Iemand nog tips om de band in te korten? Ik heb een setje Bergeons gekocht dus is het gewoon los-vastschroeven? Of zie ik iets over het hoofd?
Het is gewoon schroeven inderdaad.
Wat ik vaak doe is 1 schroefje losdraaien en dan een beetje wiebelen met de band tot het pinnetje er uit valt. Scheelt weer een schroef los en vastmaken met bijbehoren kans op beschadigen.
Systeem is schroef - pen - schroef.
Mooi, fris zomers horloge!
Geniet er van
Heel gave GS! Gefeliciteerd
Erg mooi! Van harte!
De links zijn 10mm, de half links 6,5mm. Door combineren kun je stapjes van 3mm groter en kleiner maken. Zie ook dit schema
Heel nuttig, veel dank!